jakie tusze do rzęs polecacie?

1. Data: 2007-11-25 13:14:12

Temat: jakie tusze do rzęs polecacie?
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny!! jakie tusze do rzęs polecacie? moje rzesy są krótkie i
wogóle nie chca sie ukladac, mam zamiar kupic sobie tusz Loreala lash
architekt nuit, powiedzcie mi czy jest dobry, a jak nie ktory byscie
mi doradzily? chce zeby moje rzesy byly dlugie, pogrubione i
podkreślone. prosze o pomoc.
.

2. Data: 2007-11-25 16:59:36

Temat: Re: jakie tusze do rzęs polecacie?
Od: "AnnaM" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Maybelline volume express
=====
annaM
.

3. Data: 2007-11-25 19:05:35

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

z wyższej półki:
YSL wodoodporny. Wart tej ceny.
w suchych warunkach dobry jest też Maybelline high curves. 19 zeta bodajże.
- ale zdecydowanie nie na śnieg lub deszcz.

Natomiast odradzam tusze Yves Rocher.
Dali mi w ramach promocji za "darmo", kiedy coś tam innego kupowałam. I ten
tusz nie działa.

pozdr.
o.

4. Data: 2007-11-25 20:04:01

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl napisał(a):
> [...]
> architekt nuit, powiedzcie mi czy jest dobry, a jak nie ktory byscie
> mi doradzily? chce zeby moje rzesy byly dlugie, pogrubione i

Max Factor - "2000 calorie dramatic look".
Świetny. Bardzo wydłuża i pogrubia rzęsy, nie rozmazuje się, nie tworzy
bryłek ani klusek na rzęsach. Mam brązowy, bo tylko tego koloru używam
jeśli chodzi o tusze i kredki do oczu. Myślę jednak, że kolor nie ma
wpływu na jakość - chyba.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

6. Data: 2007-11-26 07:57:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Nov 2007 14:14:12 +0100, <a...@i...pl> wrote:

> ktory byscie
> mi doradzily? chce zeby moje rzesy byly dlugie, pogrubione i
> podkreślone. prosze o pomoc.
> .

Pierre Arthes XXL. Nawet Bourjois Volume Glamour nie dawał takich efektów.
Cena około 12 zł

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

7. Data: 2007-11-26 12:09:47

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 14:14, a...@i...pl wrote:
> [...]
> architekt nuit, powiedzcie mi czy jest dobry, a jak nie ktory byscie
> mi doradzily? chce zeby moje rzesy byly dlugie, pogrubione i

W moim przypadku najlepiej sprawdza sie Bourjois Volume Glamour :)
Nie uczula tak jak wiekszosc nawet tych z wyzszych polek cenowych (na
Chanel'a i YSL mam chyba uczulenie, bo oczy mi lazawia).

Pozdrawiam :)
Fragile

8. Data: 2007-11-26 12:38:57

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
On 25 Lis, 14:14, a...@i...pl wrote:
> [...]
Nie uczula tak jak wiekszosc nawet tych z wyzszych polek cenowych (na
Chanel'a i YSL mam chyba uczulenie, bo oczy mi lazawia).

A ja na tusze Clinique!
Jolka

9. Data: 2007-11-26 21:01:49

Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl> szukaj wiadomości tego autora

diorshow - jestem wierna od dwoch lat
KK

10. Data: 2007-11-27 09:03:08

Od: redqueen20 <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 14:14, a...@i...pl wrote:
> dziewczyny!! jakie tusze do rzęs polecacie?

Max Factor 2000 C. (ew. wersja z podkręconą szczoteczką, oba tusze b.
dobre)

Dobry fryzjer - Warszawa Ursynów
L'Oreal ReFinish i Renoviste
pasemka