jakie żelazko za 100-150zł?

1. Data: 2005-08-04 06:18:22

Temat: jakie żelazko za 100-150zł?
Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś może doradzić jakieś żelazko za 100-150zł?
Teraz mamy jakiegoś Clatronica i chcemy zmienić na coś lepszego...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

2. Data: 2005-08-04 14:43:33

Temat: Re: jakie żelazko za 100-150zł?
Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Lubojański wrote:
> [...]
> Czy ktoś może doradzić jakieś żelazko za 100-150zł?
> Teraz mamy jakiegoś Clatronica i chcemy zmienić na coś lepszego...

http://www.hoopla.pl/product_info.php?cPath=67_131_6
9&products_id=3967

Mam podobny od 4 lat. Ma dość dużą stopę, jak na tą cenę. Jest
niezawodny. Nie wiem, czy ma jakieś wady, bo go nie używam.

Rok temu kupiliśmy mojej mamie właśnie taki.

pozdrawiam
Robert Grabowski

3. Data: 2005-08-04 14:47:06

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Lubojański wrote:
> [...]
> Czy ktoś może doradzić jakieś żelazko za 100-150zł?
> Teraz mamy jakiegoś Clatronica i chcemy zmienić na coś lepszego...

Jest jeszcze coś takiego. Wygląda solidnie.

http://www.hoopla.pl/product_info.php?cPath=67_131_6
9&products_id=206

pozdrawiam
Robert Grabowski

ps. Nie jestem pracownikiem firmy hoopla.pl :) Swoje żelazko kupiłem w
sklepie "za rogiem". Nie opłaca się kupować takich małych rzeczy w
necie. Koszt przesyłki jest za duży w porównaniu do wartości przedmiotu.

4. Data: 2005-08-05 06:28:58

Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Robert Grabowski napisał(a):

> Jest jeszcze coś takiego. Wygląda solidnie.
>
> http://www.hoopla.pl/product_info.php?cPath=67_131_6
9&products_id=206

A coś takiego:
http://www.agd-rtv.net/product_info.php?cPath=21_42&
products_id=6769
http://www.agd-rtv.net/product_info.php?cPath=21_42&
products_id=6768
??

W archiwum grupy chyba najczęściej polecano żelazka Philipsa...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

Taśma malarska - coś zamiast?
poszukuje stolarza z okolic Gliwic
baterie hansgrohe
KUPIĘ papasan
Pytanie o odsetki od kredytu mieszkaniowego