jakosc wyrobow

1. Data: 2001-06-05 04:52:59

Temat: jakosc wyrobow
Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos kupowal moze w tesko albo innym markecie wyroby no name albo lider
price
wydaja mi sie ze sa strasznej jakosci
co na to powiecie
np rodzynki

1. Data: 2001-06-05 06:12:55

Temat: Re: jakosc wyrobow
Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

slyszalam od kolegi, ktory pracowal kiedys w tesco, zeby nie kupowac leader
price wlasnie ze wzgledu na zla jakosc. W sumie nigdy (prawie) nie kupuje
podejrzanie/przesadnie tanich produktow, wiec nie mam na ich temat zdania
wyrobionego na podstawie wlasnego doswiadczenia. Czekolada leader price
nawet mi smakowala. Salami, ktore jadlam u kogos bylo paskudne w porownaniu
to tego ktore jadlo sie u mnie w domu. Innych rzeczy nie probowalam.
Asia

1. Data: 2001-06-05 07:09:20

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

schayn napisał(a) w wiadomości: <9fhois$om8$1@korweta.task.gda.pl>...
|czy ktos kupowal moze w tesko albo innym markecie wyroby no name albo
> [...]

Nie kupuję, ale u nas, w Częstochowie, w Tesco są ogórki konserwowe
właśnie z naklejkami Tesco a produkowane przez dość znaną w mieście
przetwórnię. Dobre. Warto kupić. Ale znam tylko z opinii znajomych.
GosiaH nie lubiąca przetworów w słoikach w ogóle

1. Data: 2001-06-05 07:41:46

Od: "Michał Witkowski" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik schayn <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fhois$om8$...@k...task.gda.pl...
> czy ktos kupowal moze w tesko albo innym markecie wyroby no name albo
> [...]

Ja czasem kupuję w Makro (marka ARO), w Geant (Lider Price) oraz w HIT
(marka HIT). Z tą jakością to jest tak: telewizora czy innej tego typu
rzeczy bym takiej marki nigdy nie kupił. Ale sok jabłkowy za 2,80 za 2 litry
w Geant jest OK. Trudno jakoś sakramencko spieprzyć sok jabłkowy... Tak samo
jest z papierem toaletowym czy husteczkami jednorazowymi. Jak kupuję do
samochodu to już lepszej jakości... ale tak żeby posmarkać w domu....
Generalnie zasada jest taka. Rzeczy (produkty) mało przetworzone i takie,
których nie da się bardzo zepsuć warto kupować po niższej cenie, wiedząc, że
są niższej jakości. Produkty, na których jakości nam zależy lepiej zapłacić
więcej i cieszyć się wysmienitą jakością.

Michał W.

1. Data: 2001-06-05 07:44:17

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "schayn" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktos kupowal moze w tesko albo innym markecie wyroby no name albo lider
> price
> wydaja mi sie ze sa strasznej jakosci

Wystarczy popatrzec na producenta. Np. bodajze Leader Price ma dzemiki robione przez
Materne. Prawie tak samo smaczne jak te w oryginalnych opakowaniach a 2 razy tansze.
Ale
sa tez wyroby nieznanych (mi) firm i wtedy sie do nich nie dotykam. Czytaj dokladnie
etykiety, a mozesz sie spodziewac jakosci!

:-) Monika

1. Data: 2001-06-05 08:56:50

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

schayn wrote:

> czy ktos kupowal moze w tesko albo innym markecie wyroby no name albo lider
> price
> wydaja mi sie ze sa strasznej jakosci

W Makro jest bardzo dużo wyrobów firmowanych nazwą ARGO (o ile się nie
mylę)
Zawsze gdzies małym drukiem jest prawdziwy producent.
Zdarzyło mi się kiedyś zwrócić uwagę na matjasy - rzeczywistym
producentem był Lisner - i były przepyszne.
Podobnie z innymi wyrobami - w rzeczywistości okazują sie produktami
znanych i renomowanych firm.
I raczej nie zawiodłem się na tego typu wyrobach.

sadyl

1. Data: 2001-06-05 09:25:43

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W Makro jest bardzo dużo wyrobów firmowanych nazwą ARGO
>(o ile się nie mylę)
[...]

Mylisz się ;))))
ARO

Co nie zmienia postaci rzeczy, że można faktycznie dobrze trafić
(smacznie i jakościowo).

Adam 'Rolek' Rolbiecki
a...@g...pl
Tylko e-mail i news, niestety...

1. Data: 2001-06-05 09:45:08

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'Rolek' Rolbiecki wrote:

> Mylisz się ;))))
> ARO

Tak myślałem :)))

sadyl

1. Data: 2001-06-05 18:45:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:9fhois$om8$...@k...task.gda.pl...
> czy ktos kupowal moze w tesko albo innym markecie wyroby no name albo
Czasami wodę mineralną, wbrew pozorom dobrych marek po 0,79 zł za 1,5 l.
Albo tę w 5-6 l pojemnikach za 2-3 zł. Niekiedy markowe wyroby [różne] ale
jak są podpisane.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-05 21:08:11

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "schayn" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktos kupowal moze w tesko albo innym markecie wyroby no name albo
> [...]

Witam;-)

W Tesco z artykulow spozywczych kupilam sok jablkowy i pomaranczowy firmowy
Tesco (hmm z reszta wyglad maja koszmarny, wiezienny przez te pasy),
pierwszy raz w zyciu nie bylismy w stanie wypic sokow, syf koszmarny... Sok
jablkowy byl slomkowy, albo jeszcze bledszy i mial smak wody w ktorej myte
byly jablka, a pomaranczowy mial smak wszystkiego tylko nie
maranczy;-((( No coz, do Tesco juz sie nie wybieram...
W Geancie natomiast rzeczy wydaja mi sie przyzwoite, trzeba tylko sprawdzac
producenta, bo zawsze jest jego nazwa ;-)

Pozdrawiam,

Kaliope

MASZYNKI DO LODÓW
Topfen strudel mit vanila sauce
Zupa mleczna...
Szkoła gotowania
spaghetti z czosnkiem i suszonymi pomidorami