spaghetti z czosnkiem i suszonymi pomidorami

1. Data: 2001-06-04 20:21:47

Temat: spaghetti z czosnkiem i suszonymi pomidorami
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadlam w knajpie przepysznie spaghetti - smazony czosnek, suszone pomidory,
oliwa i nie wiem co jeszcze. bylo przepyszne w smaku. czy ktos zna przepis?

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-06-05 06:49:22

Temat: Re: spaghetti z czosnkiem i suszonymi pomidorami
Od: Adam Majtyka <m...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze pietruszka - idzie do smazenia w drugiej kolejnosci po czosnku

(do tego papryka ostra i slodka - nie smazyc bo sie skarmelizuje)

pozdrawiam

1. Data: 2001-06-05 08:29:57

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> Rena
>
> A gdzie można zdobyć suszone pomidory w okolicy
3miasta
pozdr.Alex

1. Data: 2001-06-05 12:53:33

Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pomidory,
>oliwa i nie wiem co jeszcze. bylo przepyszne w smaku. czy ktos zna

swego czasu taki przepis podawał Leszek K. Talko z "Gazety Wyborczej".
Kiedyś go spróbowałam zrobić i wyszło pycha, jak chcesz ten przepis, to mogę
go gdzieś znaleźć.

pozdr. Teresa Podolak

1. Data: 2001-06-05 12:57:56

Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam przepis właśnie na takie spaghetti, mam nadzieję że Rena o takie
cię chodziło.
Teresa P.

Przepis na barszcz czerwony.
salatka - grecka