jęczmień

1. Data: 2002-07-07 09:01:09

Temat: jęczmień
Od: "AW" <h...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam spuchniętą lewą powiekę i wyraźnie czuję ból przy mruganiu. W domu mam
tylko rhinophenazol. Wpuszczać, czy poczekać do jutra i pokazać się
lekazowi???
Szczerze mówiąc wolałabym, żeby mi nic nie urosło i żeby "wyrwać chwasta"
jak najszybciej.
dzięki za pomoc
Agata

2. Data: 2002-07-08 07:34:22

Temat: Re: jęczmień
Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <h...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekazowi???
> Szczerze mówiąc wolałabym, żeby mi nic nie urosło i żeby "wyrwać chwasta"

Na pewnym etepie rozwoju jecznienia pocieranie zlotem (np. obraczka) pomaga.
Sprawdzone empirycznie
Pozro
Huxley

3. Data: 2002-07-08 18:35:05

Od: "AW" <h...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Huxley <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agbf3k$j8t$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Użytkownik "AW" <h...@h...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Na pewnym etepie rozwoju jecznienia pocieranie zlotem (np. obraczka)
> [...]

Pomogło! Wczoraj cały dzień pocierałam obrączką, chociaż nie miałam za grosz
zaufania do takich "czarów marów" - ale dzisiaj śladu nie ma!
dzięki
Agata

Badania na wykrywanie narkotykow ...
Niejedzenie - jedzenie juz niekoniecznie potrzebne ?
BADANIE REAKCJI NA CHOROBE
Definicja centralnego enzymu w procesie krzepnięcia :-)
Adenoma przysadki - co to?