jeden pilot do wszystkiego

21. Data: 2010-10-26 16:46:51

Temat: Re: jeden pilot do wszystkiego
Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moorek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:05d1afa8-1128-4003-866f-97523caf29ba@g13g2000yq
j.googlegroups.com...

525 najniższy model - jest modelem budżetowym - osobiście nie polecam
guziki gumowe styki z gumy przewodzącej - po intensywnym używaniu po 2
latach guziole zaczęły padać,

Mam własnie 525 i nie narzekam. Pilot ma już dobrze ponad 4 lata, nic w nim
nie pada, cały czas działa tak, jak działał.

> Jeżeli chodzi o stałą obecność osoby obeznanej z kompem - to bzdura,
> wystarczy że ktoś zaprogramuje całość i przeszkoli wszystkich i tak
> poukłada funkcje guzików że będzie to wygodne.

Pisząc o konieczności bycia w domu osoby zorientowanej nie miałem na myśli
"stałej obecności". Po prostu dobrze, żeby był pod ręką ktoś, kto będzie
potrafił go skonfigurować, dokonywać potem niezbędnych modyfikacji (bo marne
szanse chyba są na to, żeby od jednego podejścia zrobić optymalną
konfigurację, zwłaszcza przy bardziej złożonym sprzęcie), wytłumaczył
łopatologicznie niuanse obsługi i potem w zarodku gasił objawy paniki u
domowników, jak pilot "pójdzie w maliny", bo przykładowo użytkownik nie
wie/nie pamięta, że przy zmianie trybu pracy domowej ściany AV dajmy na to z
TV na DVD jest wydawana cała sekwencja rozkazów i pilot trzeba trzymać
wycelowany w sprzęt aż przestanie migać wyświetlacz, a nie odkładać na
kanapę zaraz po pierwszej zaobserwowanej reakcji. To jest niby oczywiste,
ale np. moi domownicy mieli z tym sporo problemów z początku.

J.

22. Data: 2010-10-26 21:46:55

Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

> a "nauczyc" go?

Też miałem takiego uniwersalnego z Lidla. Obsługiwał prawie wszystko,
jak nie "z kodów", to z nauczenia, ale takiej jednej tandetnej "wieży" z
Biedronki nijak nie dało się go nauczyć.
--
Grzexs

23. Data: 2010-10-27 06:09:41

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Uczyłem" go ale bez skutku. Wszystko inne tylko nie pilot od enki.
Na szczęście w Lidlu przyjęli zwrot.
Jacek

Watch hot sexy *Texas girls * live sexvideos
transport lodowki
Cicha lodówka
Kolor mebli do salonu
Mole jedzą moje ciało...