jednak duzy problem!

1. Data: 2002-12-19 10:18:58

Temat: jednak duzy problem!
Od: "Michael_Angel" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj drugi test. Wstalem wczesnie i od razu czulem sie zle... ale
coz, do szkoly trzeba isc!No wiec wyszykowalem sie i poszedlem. Podrodze
caly czas bylo mi nie dobrze ale nie az tak zebym musial wracac do domu.
Jednak im bardziej zblizala sie godzina 8.00 (rozpoczecie) tym bardziej
bylem zestresowany (choc zdawalem sobie sprawe ze i tak ten test nie ma
zadnego wplywu na moje oceny itpd.) i zle sie czulem, az wkoncu ubralem sie
i wrocilem do domu, bo juz ledwo na oczy widzialem a poza tym nie chcialem
pozostawic po sobie sladu na podlodze....
No i co Wy na to??Czy to jest normalne???

2. Data: 2002-12-19 11:22:42

Temat: Re: jednak duzy problem!
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michael_Angel" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i wrocilem do domu, bo juz ledwo na oczy widzialem a poza tym nie chcialem
> pozostawic po sobie sladu na podlodze....

Moze zacznij się uczyć wiecej? Wtedy nie będziesz popadał w stan skrajnej
paniki przed kazdym testem?

> No i co Wy na to??Czy to jest normalne???

Nie, ale pomocy szukaj u psychologa. Im szybciej tym lepiej

HaNkA

3. Data: 2002-12-19 11:54:22

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ledwo na oczy widzialem a poza tym nie chcialem pozostawic po sobie
> sladu na podlodze.... No i co Wy na to??Czy to jest normalne???

To zależy, co rozumiesz pod pojęciem normalności ;-). W każdym bądź razie,
nie jest to coś całkowicie abstrakcyjnego. Może warto byłoby się zwierzyć z
problemu jakiemuś koledze czy koleżance. Dobrze byłoby, gdybyś bezpośrednio
przed samym testem mógł z nim, czy z nią rozmawiać, na tematy niezwiązane ze
szkołą. Gdy małe dziecko, czekające w przychodni na wejście do lekarza
histeryzuje, jego opiekun stara się odwrócić jego uwagę. Robi wszystko, aby
jego wyobraźnia nie koncentrowała się na gabinecie lekarskim, a została
skierowana na coś innego.

Pozdrawiam, andrzej

4. Data: 2002-12-19 18:44:42

Od: "Michael_Angel" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zależy, co rozumiesz pod pojęciem normalności ;-). W każdym bądź razie,
> nie jest to coś całkowicie abstrakcyjnego. Może warto byłoby się zwierzyć
> problemu jakiemuś koledze czy koleżance. ..........

Na rozne sposoby juz probowalem zeby tylko zapomniec ale nic nie
podzialalo.... Sam nie wiem co sie ze mna dzieje...

5. Data: 2002-12-19 19:19:05

Od: "Paweł S." <P...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na rozne sposoby juz probowalem zeby tylko zapomniec ale nic nie
> podzialalo.... Sam nie wiem co sie ze mna dzieje...

Jak nie wiesz czemu, to po co dalej kombinujesz ? Czemu nie chcesz sie z tym
problemem zwrócić do psychologa szkolnego ? Boisz sie czy co ?

Pozdrawiam Paweł S.

6. Data: 2002-12-19 19:19:42

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Michael_Angel" <m...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
zwierzyae

> Na rozne sposoby juz probowalem zeby tylko zapomniec ale nic nie
> podzialalo.... Sam nie wiem co sie ze mna dzieje...

Sprawa nie polega na zapomnieniu, egzaminu nie da sie zapomniec!
Trzeba sie jak najlepiej przygotowac i wierzyc w siebie, chyba malo kto nie
boi sie egzaminow.Dopiero po otrzymaniu pytan nastepuje pelna koncentracja i
albo znam odpowiedz, albo nie, cudow nie ma ...
Ilona

7. Data: 2002-12-19 20:00:49

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

problemy jakie do tej pory opisywałeś chyba wykraczają nieco poza 'norme' i
rady typu 'nie denerwuj sie' IMHO nie podziałają. Polecam PZP w najbliższej
dużej przychodni - nie gryzą, wiem bo sprawdziłam - odwagi. Jeśli uważasz,że
problem nie ustąpi sam nie trać czasu!
pozdr

8. Data: 2002-12-23 00:53:25

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michael_Angel" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
| i wrocilem do domu, bo juz ledwo na oczy widzialem a poza tym nie chcialem
| pozostawic po sobie sladu na podlodze....

Michael, sadze, ze to najnormalniejsza w swiecie nerwica (to znaczy to sie jakos tam
nazywa, ale tak ogolnie...). Stresujesz sie. Tak, jak przedmwocy radzili - psycholog.
Porozmawiaj z nim, z nia o tym. Nie gryza, a moga pomoc. Boli cie zab - idziesz do
dentysty, bola nerwy czy psyche - do lekarza od uczuc.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl :: http://chynaa.nlog.pl
She was at the hotel ironing a dirty shirt because she hadn´t brought enough clothes

To dla Was!!!
Lek ułatwiający zajście w ciąże.
Koslawe życie
Tarczyca