jedwab do wlosow

1. Data: 2005-05-23 18:38:32

Temat: jedwab do wlosow
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
ostatnio zaczelam uzywac codziennie prostownicy do wlosow.wiem, ze to dziala
na nie bardzo niekorzystnie, ale tak juz scielam wlosy, ze bed tego ani
rusz!!i wlasnie zastanawialam sie jak ochronic wlosy przed niekorzystnym
wplywem prostownicy i znalazlam takie cos:
czy ktoras z was uzywala tego specyfiku??dziala??
a moze ktos moglby mi polecic najlepiej jakis dobry jedwab do wlosow??
pozdrawiam:)
joanna

1. Data: 2005-05-23 19:53:59

Temat: Re: jedwab do wlosow
Od: "Agalay" <a...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

> czy ktoras z was uzywala tego specyfiku??dziala??

ja używam od jakiegoś roku, nie wiem czy jest to wystarczający specyfik po
prostownicy, jednak mi przy zwykłej suszarce sprawdza się. Jest bardzo
wydajny, mokre włosy bez szczotki się ładnie rozdzielają i nie kołtunią,
potem są fajnie sypkie. Czy ma jakiś większy wpływ na włosy to nie
wiem,używam wiele różnych rzeczy i trudno mi powiedzieć co przynosi
największy skutek :)
Pozdrowienia

1. Data: 2005-05-24 07:06:59

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ <t...@N...pl> napisał(a):

> [...]
> czy ktoras z was uzywala tego specyfiku??dziala??
> a moze ktos moglby mi polecic najlepiej jakis dobry jedwab do wlosow??

hej, uzywam, uzywam. Kupowalam zawsze w "hurtowniach" - raz za 8 zyla, a raz
za 10, tak wiec cena w necie jest swietna.
Kosmetyk dziala po uzyciu, raczej nie wplywa dlugofalowo. Oprocz dzialania
przepieeeknie pachnie!!! (de gustibus, ale kto nie uzywa - jest zachwycony)

No to na tyle
pa
hania

1. Data: 2005-06-08 18:08:13

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy mogłabyś napisać gdzie jest ta hurtownia( w jakim mieście, jaka
ulica)??
Z góry dziękuję, Ula.

1. Data: 2005-06-09 06:22:55

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulcia <u...@g...pl> napisał(a):

> Witam. Czy mogłabyś napisać gdzie jest ta hurtownia( w jakim mieście, jaka
> ulica)??
> Z góry dziękuję, Ula.

w Szczecinie na Wielkiej Odrzańskiej i na Ku Sloncu sa - ....to pewnie
wszedzie sa w sklepach z art. fryzjerskimi.

Zdrowki
hania

1. Data: 2005-06-09 08:12:51

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora