jedynacy i nie jedynacy-ankieta

1. Data: 2006-02-07 13:29:56

Temat: jedynacy i nie jedynacy-ankieta
Od: "aikon" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pisze prace magisterska o jedynakach i poszukuje chetnych do
wypelnienia ankiety. Zwracam sie nie tylko do jedynaków, ale takze
do osób znajacych badz nie znajacych jedynaków. Ankieta jest
calkowicie anonimowa, wypelniana w internecie i zajmie co najwyzej
10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

2. Data: 2006-02-07 13:33:22

Temat: Re: jedynacy i nie jedynacy-ankieta
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

aikon wrote:
> [...]
> 10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
> Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

dawaj, mam chwilkę czasu. Ale pod warunkiem, że jest tam też rubryka,
gdzie można skrytykować pytania ankiety ;-)

adres from jest ok.

Waldek, jedynak

3. Data: 2006-02-07 13:37:28

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

aikon napisał(a):

> Zwracam sie nie tylko do jedynaków, ale takze
> do osób znajacych badz nie znajacych jedynaków.

Kto się nie kwalifikuje, ręka do góry ;)

--
Ania

Głosowanie na blog roku 2005: http://tinyurl.com/8jrzv

4. Data: 2006-02-07 15:28:55

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
> Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

Zupełnie nie wiem czemu przypomniał mi się dowcip o kanibalach...

;)))
MSPANC, ontopicznie

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

5. Data: 2006-02-07 15:36:24

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

aikon napisał:

> [...]
> 10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
> Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

Wyślij na priv - znam jednego skurczybyka ;-)
pz[dot]usenet@fr[dot]pl

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

6. Data: 2006-02-07 16:42:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aikon" <a...@g...pl> wrote in message

ludzie uwazajcie, bo chyba tek ktos zbiera adresy internetowe.

7. Data: 2006-02-07 18:03:30

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aikon" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie zbieram zadnych adresow, po prostu brakuje mi ludzi do wypelnienia
> ankiety

To umieść ją w necie, a nie skomlisz o adresy.

D.

8. Data: 2006-02-07 18:03:43

Od: "aikon" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-02-07 18:07:31

Od: "aikon" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <d...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "aikon" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> To umieść ją w necie, a nie skomlisz o adresy.
>
> D.

nie umieszczę ankiety na necie bo zawiera moje dane - wysyłam ją
bezpośrednio do zainteresowanych i chętnych - nie jest to lipa, więc jak nie
chesz wypełniac to nie wypełniaj

10. Data: 2006-02-07 18:30:39

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aikon" <a...@g...pl> napisał
> nie umieszczę ankiety na necie bo zawiera moje dane -

Masz jakiś problem z przedstawianiem się imieniem i nazwiskiem?
A może myślisz, że udawanie anonima jest bardziej trendy?

> wysyłam ją bezpośrednio do zainteresowanych i chętnych - nie jest to lipa,
> więc jak
> nie chesz wypełniac to nie wypełniaj

Chcesz powiedzieć, że grupa ludzi skupionych wokół KUCHNI jest zbiorem osób
zainteresowanych i chętnych do wypełnienia ankiety o jedynakach?

Znasz zjawisko spamu?

--
Maciek.

chilli z grzybami - moze byc?
Wino bezalkoholowe
Ponawiam prośbę - z seri gdzie kupić w Wawie...
Re: maggie
Gołąbki