jedzenie na rowerze

1. Data: 2003-04-02 12:22:20

Temat: jedzenie na rowerze
Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Podpowiedzcie, jak sie odzywiac na rowerq, tak tylko, by miec duuuzo
energii, ale i nie przesadzac z ciezkoscia potraw (doslownie na zoladek i w
przenosni - na wyjazd); tak by mozna bylo zrzucic kilkogramy w czasie
przerwy pomiedzy jezdzeniem, jak i podczas rajdow.
--
Demona
-----

1. Data: 2003-04-02 12:32:37

Temat: Re: jedzenie na rowerze
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demona wrote:
> Witam :)
> Podpowiedzcie, jak sie odzywiac na rowerq,

Na pl.rec.rowery już epopeje na ten temat napisali ;-). Radzę przejrzeć
ich archiwum albo (bardziej ryzykowane) - zapytać się ich wprost ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-04-02 14:42:51

Od: "Peter" <n...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

radze zajadac na co sie ma ochote
no i oczywiscie duuuzo jezdzic zeby potem to zgubic
w moim przypadku (bardzo lubie zajadac i bardzo lubie jezdzic)
to sie sprawdza
Peter

--
Wytnij : no_spam z adresu

1. Data: 2003-04-03 09:58:35

Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Demona" <v...@o...pl> napisał
> [...]
>przenosni - na wyjazd); tak by mozna bylo zrzucic kilkogramy w czasie
>przerwy pomiedzy jezdzeniem, jak i podczas rajdow.

ryż, batony, napoje izotoniczne, woda z glukozą. malo to wyrafinowane,
ale efekt niezly. mi pomaga, a jezdze sporo i szybko.

Witam Wszystkich i dzieki za cudną grup
Fasolka po bretonsku
Czajnik mi smierdzi....
Toskańska zupa jarzynowa Makłowicza
Pytanie do ekspertów pieczeni za 100 lub nawet więcej punktów