Re: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?

1. Data: 2000-02-10 10:44:31

Temat: Re: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) zapisuje: > On 10 Feb 2000 06:49:00 GMT,
Marlena <l...@b...org.pl> wrote:

> No tak... Rozumiem... To chodzi chyba o to, ze milosc jest zaufaniem,
> jak golenie brzytwa czy noz na gardle... Niestrozny ruch drugiej osoby
> i duzo, duzo, duzo krwi... Nie ma sie co dziwic, ze potem obawiaja sie
> takie osoby podobnych sytuacji :)))) Ale czy to jest jedyna motywacja
> takich sytuacji?
> --
> Paweł Radecki r...@p...onet.pl
> http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm
>
> ...but all the drugs in this world...
> ...won't save her from HERSELF...

Chyba sie balam jakiegokolwiek zblizenia do mojej osoby.
Moze powinnam opisac sytuacje jaka mnie spotkala?
Chyba nie powinnam tak sie upubliczniac ze swoimi przezyciami :-/%-)

Marlena

1. Data: 2000-02-11 11:09:05

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On 10 Feb 2000 10:44:31 GMT, Marlena <l...@b...org.pl> wrote:

>Chyba sie balam jakiegokolwiek zblizenia do mojej osoby.
>Moze powinnam opisac sytuacje jaka mnie spotkala?
>Chyba nie powinnam tak sie upubliczniac ze swoimi przezyciami :-/%-)

Och... mozesz napisac na priva ;))))))
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

RE: stereotypy narodowe
Re: zachowanie pijanego
Re: zachowanie pijanego
Re: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?
V-Day @ EVERYTHING IMPORT 7516