jesli to nie lupiez, to co?

1. Data: 2005-01-09 15:05:28

Temat: jesli to nie lupiez, to co?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

luszczaca sie lekko skora (widac na czarnej bluzce) - zarowno na glowie, jak
i pod brwiami - co to moze byc i jak to wyleczyc? mi to nawraca. kiedys
dermatolog poradzil zwykly nizoral, ale to nie jest lupiez i nie pomoglo...

2. Data: 2005-01-09 19:05:10

Temat: Re: jesli to nie lupiez, to co?
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> luszczaca sie lekko skora (widac na czarnej bluzce) - zarowno na glowie,
jak
> i pod brwiami - co to moze byc
np. łojotokowe zapalenie skóry

3. Data: 2005-01-11 11:17:47

Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześc

co do glowy spróbuj Vichy do łupieżu tłustego i łojotokowego zapalenia skóry
(zielony) - wiele już testowałem szamponów ale ten rewelacyjnie mi
zadziałał. Cena gdzies podobnie jak nizoral ok.30pln ale większa flaszka

co do skóry pod powiekami - mam to samo od czasu do czasu (i koło nosa) i
nie wiem jak se z tym poradzić ( od dłuższego czasu stosuje chlochinaldin H
ale to pomaga na kilka dni)...a do deramtologa daleko ;) i nie lubie
sponsorstwa gabinetowego które nic nie daje w testowaniu na mnie

--
Pozdro
Lisio

bulimia
dziąsła - na co jestem chora ?
Trilac - dawkowanie u 18 miesięcznego dziecka
[praca zdalna] - Redaktor do programu Medycyna Naturalna
Antybiotyki