Re: jest tyle pieknych filmow, sf

Subject: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Thu, 19 Dec 2019 09:35:11 +0100

W dniu 17.12.2019 o 20:20, gazebo pisze:

> chlopcze, nie wiesz ile mam lat, nie wiesz jak zylem, jak zyje,
> fanatyku moj ty ukochany, znam fanatykow z grup, a ty jestes tego
> przykladem

W dążeniu do Prawdy istotnie mogę być postrzegany jako fanatyk. Dziwna
sprawa, dlaczego nikt nie chce dyskutować o faktach w Usenecie który
ktoś założył aby można swobodnie się wypowiadać. Jeżeli już to tylko
powielanie zasłyszanych idiotyzmów którym całe mile do  Prawdy. Czego wy
tak się boicie tej Prawdy, czego ty się boisz?