jest tyle pieknych filmow, sf

111. Data: 2020-01-17 17:54:34

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 14:05, gazebo pisze:

> to przenosnia byla, ja pierdole

Dziwny masz sposób uprawiania seksu...

112. Data: 2020-01-17 18:30:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 11:00, Trybun pisze:

> Tu akurat nie ma żadnych wątpliwości. Znam jej zasady na poziomie
> ponadprzeciętnym

I napisał to ktoś, kto twierdzi, że nie wie jaki kształt ma Ziemia.

Przypomnę inną twoją anegdotę:

"Ja odwrotnie - gdyby podanie do pracy złożył głąb który twierdzi że
ziemia jest takiego a nie innego kształtu to pokazałbym mu drzwi. Ja
potrzebuje do pracy ludzi myślących a nie fanatycznych teoretyków czyli
nakręcanych debili."

Nigdy nikogo nie zatrudniałeś. Chyba, że bawiłeś się w zatrudnianie w
swoim pokoju w szpitalu.
Jesteś rozbrajający... "ja potrzebuję do pracy"... i do tego jeszcze
"ludzi myślących"... czyli takich, którzy nie wiedzą jaki kształt ma Ziemia.

Powiem ci, że to nawet nie jest zabawne, bo jak zatrudnia się osoby
niepełnosprawne intelektualnie, to się ich nie pyta o znajomość kształtu
Ziemi. A jak ktoś nie wie jaki kształt ma Ziemia, to się go nie
zatrudnia do normalnej pracy, bo się nie nadaje. Jesteś zwykłym pajacem,
który o zatrudnianiu ludzi nie ma bladego pojęcia i jeszcze robi sobie
żarty z niepełnosprawnych.

Pisząc wprost: bezczelnie konfabulujesz.
Potrafisz czytać i pisać, więc idiotą nie jesteś. A że tylko płatne
ruskie trolle za pieniądze pierdolą takie głupoty w sieci, to znaczy, że
jesteś płatnym ruskim trollem. Nie ma innej możliwości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

113. Data: 2020-01-17 18:42:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 17:52, Trybun pisze:

> Zmieniamy temat?

Unikamy odpowiedzi?

> Cieszę się że wreszcie wyczerpaliśmy temat mądrych min
> przy powtarzaniu zasłyszanych teoryjek.

No przecież twoja nieznajomość kształtu Ziemi jest już wiadoma, więc co
tu więcej chcesz napisać?

Mnie ciekawi, jak sobie radzisz w sytuacjach analogicznych, że nie
widziałeś osobiście, a zasłyszanych teoryjek powtarzał nie będziesz.

To jak? Twoje posty na grupę dyskusyjną noszą małe ludziki biegający w
kabelkach? Czy jak to się u ciebie odbywa?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

114. Data: 2020-01-17 18:45:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie nie do mnie, - nie wiem.

Trzeba było chodzić do szkoły, to byś wiedział.

> Osobiście jest mi obojętne jaka ona by
> nie była, i nie widzę powodów aby w taki czy inny sposób prześladować
> płasko czy okrągłoziemców.

No tak... Nauka to represje i prześladowanie ciemnoty.
Byłoby to zabawne, gdyby nie było smutne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

115. Data: 2020-01-17 18:55:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 17:54, Trybun pisze:

> Pamiętam swoje początki w Usenecie, jak sfora bezmózgów się na mnie
> rzuciła na Polityce gdy stwierdziłem że wielu "honoru" mogłoby się uczyć
> od SSmanów.

Do SS przyjmowano wyjątkowe kanalie po selekcji i po weryfikacji, czy
rzeczywiście są kanaliami.
(Tak jak teraz następuje selekcja negatywna na stanowiska w pisie - im
bardziej miałki intelektualnie, bardziej służalczy i bardziej udający
religijność, tym bardziej się nadaje).

Widzę, że jesteś bardziej pojebany niż sądziłem.
Na 100% jesteś płatnym ruskim trollem. Nie jesteś pierwszy, który
zeszmacił się za pieniądze. I nie rozumiesz pojęcia honor.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

116. Data: 2020-01-18 00:18:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ziemia to obracajaca sie geoida zmieniajaca [baaardzo wolno] w czasie predkos
obrotow a wiec i stopien splaszczenia geoidy, bo tenze stopien zalezy wlasnie glownie
od predkosci obrotowej. Proste? ;P

ze piszesz bzdury to juz standard, ale, ze zmieniles poglady, no no
---
Ciiichooo! ;P
To POdpucha dla kwiatynca vel kwietnika.... ;)
Aleswojomdrogom z kims mnie mylisz bo o kulistosci lub
plaskosci ziemi u mnie akurat nie wyczytales ;P
Jestem zwolennikiej trzeciej opcji:
splaszczonej [lekko ale jednak] kuli ;))))

117. Data: 2020-01-18 08:40:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/01/2020 o 16:53, Trybun pisze:

> Ja też, jeżeli chodzi o ścisłość. Dziwie się tylko twojej reakcji na fakty.

a jakie fakty? ze ziemia plaska jest? :))))

--
gazebo

118. Data: 2020-01-18 08:41:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> To raczej ty nic nie rozumiesz, konsumencie dań gotowych.

polecam zupki chinskie na kazda okazje

--
gazebo

119. Data: 2020-01-18 08:44:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/01/2020 o 16:54, Trybun pisze:

> Pamiętam swoje początki w Usenecie, jak sfora bezmózgów się na mnie
> rzuciła na Polityce gdy stwierdziłem że wielu "honoru" mogłoby się uczyć
> od SSmanów. Im honor kojarzył się z czymś co jest m.in dobre dla innych
> ludzi.
>
> A ty pokusisz się zdefiniować co wg ciebie znaczy to słowo/slogan -
> "honor"?

honorowo mozna wyrzucic corka z domu bo zaszla, to masz na mysli? tego
honorem bym akurat nie nazwal, natomiast poswiecenie zycia w slusznej
sprawie tak jakos inaczej to brzmi

--
gazebo

120. Data: 2020-01-18 08:45:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwny masz sposób uprawiania seksu...

to nazwa a nie sposob

--
gazebo

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"