jest tyle pieknych filmow, sf

121. Data: 2020-01-18 09:28:20

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 00:18, m...@g...com pisze:

> To POdpucha dla kwiatynca vel kwietnika.... ;)

LOL :)
Twój bóg musi cię strasznie nie lubić, skoro tak cię pokarał.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

122. Data: 2020-01-18 12:21:49

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 18:42, Kviat pisze:

> Unikamy odpowiedzi?

> No przecież twoja nieznajomość kształtu Ziemi jest już wiadoma, więc
> co tu więcej chcesz napisać?
>
> Mnie ciekawi, jak sobie radzisz w sytuacjach analogicznych, że nie
> widziałeś osobiście, a zasłyszanych teoryjek powtarzał nie będziesz.
>
> To jak? Twoje posty na grupę dyskusyjną noszą małe ludziki biegający w
> kabelkach? Czy jak to się u ciebie odbywa?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Twoja iluzoryczna - też jest znana. Zadziwiający dla normalnych ludzi
jest styl prowadzenia dyskusji, przez tzw przymulonych, zamiast zgłębiać
temat oni zawsze stawiają na ocenę adwersarza i przekomarzanie się nad
rzeczową dyskusję.

123. Data: 2020-01-18 12:22:20

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 18:45, Kviat pisze:

> Trzeba było chodzić do szkoły, to byś wiedział.

Wtedy tylko bym opowiadał takie głupoty jak ty.

> No tak... Nauka to represje i prześladowanie ciemnoty.
> Byłoby to zabawne, gdyby nie było smutne.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nauka to stosy i inne prześladowania dla tych którzy się jej nie
podporządkują. Dokładnie tak jak kiedyś wiara. Też się mściwie
"litowali" nad tymi którzy jej nie podzielali.

124. Data: 2020-01-18 12:22:54

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 08:40, gazebo pisze:

> a jakie fakty? ze ziemia plaska jest? :))))

Że i ty gówno wiesz jaki ona faktycznie ma kształt. i że ten kształt jej
ewoluuje.

125. Data: 2020-01-18 12:25:46

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 08:41, gazebo pisze:

> polecam zupki chinskie na kazda okazje

A fuj

126. Data: 2020-01-18 12:26:16

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 18:30, Kviat pisze:

> [...]
> niepełnosprawne intelektualnie, to się ich nie pyta o znajomość
> kształtu Ziemi. A jak ktoś nie wie jaki kształt ma Ziemia, to się go
> nie zatrudnia do normalnej pracy, bo się nie nadaje. Jesteś zwykłym
> pajacem, który o zatrudnianiu ludzi nie ma bladego pojęcia i jeszcze
> robi sobie żarty z niepełnosprawnych.
>
> Pisząc wprost: bezczelnie konfabulujesz.
> Potrafisz czytać i pisać, więc idiotą nie jesteś. A że tylko płatne
> ruskie trolle za pieniądze pierdolą takie głupoty w sieci, to znaczy,
> że jesteś płatnym ruskim trollem. Nie ma innej możliwości.

Te twoje wnioski niczym właściwie nie odbiegają od wcześniej
deklarowanej żarliwej wiary i wręcz od bałwochwalstwa wobec
współczesnego bożka - nauki.

Mnie interesuje współpraca z człowiekiem inteligentnym, myślącym, a nie
cymbałem z głową napełnioną wytrenowanymi formułkami.

127. Data: 2020-01-18 12:27:04

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 18:55, Kviat pisze:

> Do SS przyjmowano wyjątkowe kanalie po selekcji i po weryfikacji, czy
> rzeczywiście są kanaliami.
> (Tak jak teraz następuje selekcja negatywna na stanowiska w pisie - im
> bardziej miałki intelektualnie, bardziej służalczy i bardziej udający
> religijność, tym bardziej się nadaje).
>
> Widzę, że jesteś bardziej pojebany niż sądziłem.
> Na 100% jesteś płatnym ruskim trollem. Nie jesteś pierwszy, który
> zeszmacił się za pieniądze. I nie rozumiesz pojęcia honor.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Zamiast bezmyślnie papugować polecam dla przykładu "przestudiować"
życiorys choćby Joachima Peipera. Nie chcę rozwijać tematu bo to już
mogłoby podpadać pod paragraf, stanowiony niesławną ustawą IIIRP o
tematach tabu.

128. Data: 2020-01-18 12:28:19

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 08:44, gazebo pisze:

> honorowo mozna wyrzucic corka z domu bo zaszla, to masz na mysli? tego
> honorem bym akurat nie nazwal, natomiast poswiecenie zycia w slusznej
> sprawie tak jakos inaczej to brzmi

Honor to raczej sprawa osobista, ty natomiast rozpatrujesz to tak jakoś
ogólnikowo myląc z "bohaterstwem". A  tyranię w własnym domu można
śmiało zakwalifikować jako antyhonor, czyli chyba - 'dyshonor".

129. Data: 2020-01-18 12:28:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 08:45, gazebo pisze:

> to nazwa a nie sposob

Nazwa wykonywanej czynności.

130. Data: 2020-01-18 12:59:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 12:21, Trybun pisze:

> przekomarzanie się nad
> rzeczową dyskusję.

Czekam na rzeczową odpowiedź.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"