jest tyle pieknych filmow, sf

141. Data: 2020-01-18 14:57:24

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/01/2020 o 11:25, Trybun pisze:

> A fuj

nie wiesz co to jest glod, ale, jak mniemam, rozumiesz to

--
gazebo

142. Data: 2020-01-21 12:54:57

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 12:59, Kviat pisze:

> Czekam na rzeczową odpowiedź.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Chyba ci się pomyliły grupy.

143. Data: 2020-01-21 12:55:39

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 13:29, gazebo pisze:

> no ale mnie bardzo interesuja te kwestie skrzatow i Chinczycy chodzacy
> na glowie, i dlaczego ten prad plynie jak ta Wisla po morskiej glebinie

Mnie z kolei prawie wcale. Chłopie, to na co czekasz zamiast prób
zgłębienia tajemnicy w własnym zakresie korzystasz z gotowych odpowiedzi.

144. Data: 2020-01-21 12:56:58

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 13:01, Kviat pisze:

> Podaj przykład.

Niejaki Rońda dostał od guru ostrzeżenie aby nie ważył się rozgłaszać
swoich poglądów. A wcześniej ów Rońda mógł w ogóle zaistnieć tylko że
papugował aby się przypodobać egzaminatorom.

> Nie. To zupełnie coś innego.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Mylisz się - Inkwizycja dokładnie tak jak ty "żałowała"
niepodzielających jej poglądów.

145. Data: 2020-01-21 12:57:18

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 13:30, gazebo pisze:

> jak ty podzielasz komputer to jest kurwa dopiero zagadka

Nie bardzo wiem o czym ty tu...

146. Data: 2020-01-21 12:58:05

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 13:31, gazebo pisze:

> tego ucza w podstawowce :] a moze i zlobku, nie jestem pewien

A ty im wierzysz bez zastrzeżeń.. naprawdę godne ubolewania.

147. Data: 2020-01-21 13:00:28

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 14:57, gazebo pisze:
> W dniu 18/01/2020 o 11:25, Trybun pisze:
>>

> nie wiesz co to jest glod, ale, jak mniemam, rozumiesz to

Akurat doskonale znam to uczucie, jako 8latek przeżyłem sam w Puszczy
Noteckiej 9dni.

148. Data: 2020-01-21 13:00:47

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 13:32, gazebo pisze:

> to moze cos o pamieci wody, chetnie poslucham bo specjalista nie jestem

Bardzo chętnie, tylko znowu nie bardzo wiem o co ci chodzi.

149. Data: 2020-01-21 13:01:41

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 13:08, Kviat pisze:

> I co z tym zbrodniarzem?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

W moim odczuciu niczym nie uchybił tzw honorowi,. do końca życia.
Zagadką natomiast jest to jak ty go postrzegasz, oczywiście ten honor.

150. Data: 2020-01-21 13:02:37

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 13:35, gazebo pisze:

> bohaterem bedzie ten bombiarz samobojca, mylisz pojecia, co do tyranii
> w domu czy na ulicy ma ona rozne nazwy, poczawszy od stalking

Jeżeli działał nie z jakichś idiotycznych pobudek, to również sprawa
honoru. Średniowieczny chłop i każdy inny poza szlachcicami był
pozbawiony "honoru" już z samej definicji. Bo chyba nie rozumujemy tak
że można czyścić jaśniepańskie buty z podniesionym czołem?

Druga sprawa, jak przeciętny Polak ma rozumieć hasło - "Bóg Honor
Ojczyzna"? To i dla niego coś dobrego, że ma na wyznawcę takich wartości
patrzeć z podziwem i wdzięcznością?

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"