jest tyle pieknych filmow, sf

151. Data: 2020-01-21 13:06:02

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2020 o 13:35, gazebo pisze:

> o widzisz, juz lepiej

Nie wiem, to ty przyznałeś się do jakichś dziwnych upodobań.

152. Data: 2020-01-21 13:36:00

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Jan 2020 12:58:05 +0100
doszła do mnie wiadomość <5e26e74b$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
od Trybun <M...@j...ru> :

>A ty im wierzysz bez zastrzeżeń.. naprawdę godne ubolewania.

Wiesz jak działa grawitacja? Tego chyba w podstawówce uczą, a tak na marginesie co to
znaczy, że kształt naszej planety "ewoluuje"?

153. Data: 2020-01-21 13:47:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 12:56, Trybun pisze:

> Niejaki Rońda dostał od guru ostrzeżenie aby nie ważył się rozgłaszać
> swoich poglądów. A wcześniej ów Rońda mógł w ogóle zaistnieć tylko że
> papugował aby się przypodobać egzaminatorom.

Ten?
https://www.newsweek.pl/polska/jacek-ronda-ekspert-m
acierewicza-przegral-z-agh-w-krakowie/2l6gv1c

Bo nie wiem czy już się śmiać.

> Mylisz się - Inkwizycja dokładnie tak jak ty "żałowała"
> niepodzielających jej poglądów.

Bredzisz. Świat nauki nikogo nie prześladuje.
To tylko takim tępolom jak ty, którzy twierdzą, że nie wiadomo jaki
kształt ma Ziemia wydaje się, że są prześladowani. Nie są.

Gdy dziecko w szkole mówi, że 2+2=5 i dostaje pałę, to się nazywa
edukacja, a nie prześladowanie. I dziecko jest usprawiedliwione, bo się
dopiero uczy.
Ty wiesz jaki Ziemia ma kształt, a mimo tego zaprzeczasz. Ty nie masz
usprawiedliwienia. Albo jesteś upośledzony, albo bierzesz pieniądze za
celowe pisanie kretynizmów w sieci jak typowy ruski troll. Innej
możliwości nie ma.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

154. Data: 2020-01-21 13:55:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 13:01, Trybun pisze:

> W moim odczuciu niczym nie uchybił tzw honorowi,. do końca życia.

Oczywiście... był debilem i nie wiedział w czym uczestniczy. Wzięli
pewnie jakiegoś pastucha z bawarskich stepów, który nie ma pojęcia co
się dzieje i zrobili go oficerem.
Ciąg dalszy ruskiego trollowania?
Pewnie za takie pierdolenie dają wam większe stawki, niż za negowanie
kształtu Ziemi. Bo żeby coś takiego napisać, to trzeba być wyjątkową
gnidą z poczuciem bezkarności.

> Zagadką natomiast jest to jak ty go postrzegasz, oczywiście ten honor.

Dla ludzi wykształconych to nie jest zagadka. Bo nie spali na lekcjach
historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

155. Data: 2020-01-21 14:07:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 13:02, Trybun pisze:

> Jeżeli działał nie z jakichś idiotycznych pobudek, to również sprawa
> honoru. Średniowieczny chłop i każdy inny poza szlachcicami był
> pozbawiony "honoru" już z samej definicji. Bo chyba nie rozumujemy tak
> że można czyścić jaśniepańskie buty z podniesionym czołem?

No faktycznie. Jak miał do wyboru czyszczenie butów albo skazanie
rodziny na głodowanie, to faktycznie nie miał honoru gdy czyścił buty.

Jak ty coś pierdolniesz, to przechodzi ludzkie pojęcie.

Dla ciebie pewnie jedyna honorowa śmierć w obozach koncentracyjnych to
pójście dobrowolnie na druty, a pozwolenie żeby dać się zagonić do
komory gazowej to szczyt hańby. Z litości nie wspomnę o tych
pozbawionych honoru, którzy dali się złapać na ulicy i wywieźć w
bydlęcych wagonach.
Ale za to szczytem honoru jest służenie jako oficer w SS.

Ciebie powinno się leczyć. I to na oddziale zamkniętym.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

156. Data: 2020-01-21 16:23:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2020 o 11:55, Trybun pisze:

> Mnie z kolei prawie wcale. Chłopie, to na co czekasz zamiast prób
> zgłębienia tajemnicy w własnym zakresie korzystasz z gotowych odpowiedzi.

oki doki, ziemia to ostroslup

--
gazebo

157. Data: 2020-01-21 16:24:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2020 o 11:57, Trybun pisze:

> Nie bardzo wiem o czym ty tu...

to chyba wiem nie tylko ja, ze ty nie bardzo

--
gazebo

158. Data: 2020-01-21 16:25:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2020 o 11:58, Trybun pisze:

> A ty im wierzysz bez zastrzeżeń.. naprawdę godne ubolewania.

nie musze wtykac reki do kontaktu zeby sie przekonac, ze moze jebnac

--
gazebo

159. Data: 2020-01-21 16:27:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2020 o 12:00, Trybun pisze:

> Akurat doskonale znam to uczucie, jako 8latek przeżyłem sam w Puszczy
> Noteckiej 9dni.

to tam w chuj jedzenia jest przeciez, poza tym glod zanika a przezyc
mozna na wodzie

--
gazebo

160. Data: 2020-01-21 16:29:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo chętnie, tylko znowu nie bardzo wiem o co ci chodzi.

i to by bylo na tyle

--
gazebo

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"