jest tyle pieknych filmow, sf

161. Data: 2020-01-21 16:32:34

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2020 o 12:02, Trybun pisze:

> Jeżeli działał nie z jakichś idiotycznych pobudek, to również sprawa
> honoru. Średniowieczny chłop i każdy inny poza szlachcicami był
> pozbawiony "honoru" już z samej definicji. Bo chyba nie rozumujemy tak
> że można czyścić jaśniepańskie buty z podniesionym czołem?

za pieniadze co czyni wielu ludzi obecnie babrajac sie w gownie, robiac
badania badz czyszczac publiczne toalety

> Druga sprawa, jak przeciętny Polak ma rozumieć hasło - "Bóg Honor
> Ojczyzna"? To i dla niego coś dobrego, że ma na wyznawcę takich wartości
> patrzeć z podziwem i wdzięcznością?

bo tego nie da sie polaczyc

--
gazebo

162. Data: 2020-01-21 16:33:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2020 o 12:06, Trybun pisze:

> Nie wiem, to ty przyznałeś się do jakichś dziwnych upodobań.

do tego, ze jeszcze moge, nie upodoban :]

--
gazebo

163. Data: 2020-01-23 13:55:44

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 16:23, gazebo pisze:

> oki doki, ziemia to ostroslup

Skoro tak twierdzisz, ja pod tym się nie podpisuje, podobnie jak zresztą
pod kulistością.

164. Data: 2020-01-23 13:58:53

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 13:47, Kviat pisze:

> Ten?
> https://www.newsweek.pl/polska/jacek-ronda-ekspert-m
acierewicza-przegral-z-agh-w-krakowie/2l6gv1c

> Bo nie wiem czy już się śmiać.

Chyba ten,. Płakać bo pan rektor mimo podobnego stanu wiedzy zagroził
karami panu Rońdzie za jego tezę. I niech ktos powie że Inkwizycja
umarła, nie żyje.

> Bredzisz. Świat nauki nikogo nie prześladuje.
> To tylko takim tępolom jak ty, którzy twierdzą, że nie wiadomo jaki
> kształt ma Ziemia wydaje się, że są prześladowani. Nie są.
>
> Gdy dziecko w szkole mówi, że 2+2=5 i dostaje pałę, to się nazywa
> edukacja, a nie prześladowanie. I dziecko jest usprawiedliwione, bo
> się dopiero uczy.
> Ty wiesz jaki Ziemia ma kształt, a mimo tego zaprzeczasz. Ty nie masz
> usprawiedliwienia. Albo jesteś upośledzony, albo bierzesz pieniądze za
> celowe pisanie kretynizmów w sieci jak typowy ruski troll. Innej
> [...]

A jakie może mieć życie ten co nie będzie jak papuga powtarzał jej
(nauki) postanowień. Zastanów się (choć z tym u ciebie może być trudno)
czy to nie prześladowania i dopiero odpowiedz.

165. Data: 2020-01-23 14:00:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 13:36, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Jan 2020 12:58:05 +0100
> doszła do mnie wiadomość <5e26e74b$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
> od Trybun <M...@j...ru> :

> Wiesz jak działa grawitacja? Tego chyba w podstawówce uczą, a tak na marginesie co
> znaczy, że kształt naszej planety "ewoluuje"?

No przecie żyję już trochę na tym świecie, a grawitacja  to podstawa..

 Ni mniej ni więcej tylko tyle że jeszcze kilkaset lat temu była
płaska, dzisiaj wyewoluowała ( podobno) na okrągłą jak piłka.

166. Data: 2020-01-23 14:00:44

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 16:25, gazebo pisze:

> nie musze wtykac reki do kontaktu zeby sie przekonac, ze moze jebnac

Ogólnie ludzie wiary przeważają w populacji. Tak że wcale i twoje
wierzenia mnie nie dziwią.

167. Data: 2020-01-23 14:01:54

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 16:27, gazebo pisze:

> to tam w chuj jedzenia jest przeciez, poza tym glod zanika a przezyc
> mozna na wodzie

Tak, był m.in surowy szczupak... sama woda niestety tylko potęguje
poczucie głodu.

168. Data: 2020-01-23 14:03:19

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 13:55, Kviat pisze:

> Oczywiście... był debilem i nie wiedział w czym uczestniczy. Wzięli
> pewnie jakiegoś pastucha z bawarskich stepów, który nie ma pojęcia co
> się dzieje i zrobili go oficerem.
> Ciąg dalszy ruskiego trollowania?
> Pewnie za takie pierdolenie dają wam większe stawki, niż za negowanie
> kształtu Ziemi. Bo żeby coś takiego napisać, to trzeba być wyjątkową
> gnidą z poczuciem bezkarności.

Niby w czym? Proponuję zapoznać się z życiorysem i dopiero ocenić,. Bo
tak to wygląda jakbyś wyrzucał z siebie jakieś kompleksy, atakując
wszystkich tych którzy nie "z mieciem"..

> Dla ludzi wykształconych to nie jest zagadka. Bo nie spali na lekcjach
> historii.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Dla zadżumionych nauką prawie wszystko jest nie takie jak w ich
wyobrażeniach.

169. Data: 2020-01-23 14:04:07

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 14:07, Kviat pisze:

> [...]
> rodziny na głodowanie, to faktycznie nie miał honoru gdy czyścił buty.
>
> Jak ty coś pierdolniesz, to przechodzi ludzkie pojęcie.
>
> Dla ciebie pewnie jedyna honorowa śmierć w obozach koncentracyjnych to
> pójście dobrowolnie na druty, a pozwolenie żeby dać się zagonić do
> komory gazowej to szczyt hańby. Z litości nie wspomnę o tych
> pozbawionych honoru, którzy dali się złapać na ulicy i wywieźć w
> bydlęcych wagonach.
> Ale za to szczytem honoru jest służenie jako oficer w SS.
>
> Ciebie powinno się leczyć. I to na oddziale zamkniętym.

O jakim wyborze piszesz, oszołomie, niby "niższe" warstwy miały jakiś
wybór?  I powtarzam apel o ponowne spojrzenie w lustro, kogo tam
widzisz. Ty zabraniający innym czytania tego co chcą czy zamawiania piwa
"gestem" i w ogóle swobody wypowiedzi zarzucasz innym że byli złymi
ludźmi..

170. Data: 2020-01-23 14:05:01

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2020 o 16:32, gazebo pisze:

> za pieniadze co czyni wielu ludzi obecnie babrajac sie w gownie,
> robiac badania badz czyszczac publiczne toalety

Rodzaj wykonywanej pracy nie świadczy o honorze czy jego braku.

> bo tego nie da sie polaczyc

Ależ da się, Jest to tak egoistyczna postawa że ten co się do takich
wartości przyznaje powinien ze wstydy zapaść się pod ziemię.

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"