jest tyle pieknych filmow, sf

171. Data: 2020-01-23 14:21:45

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 14:02:13 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Tak, był m.in surowy szczupak... sama woda niestety tylko potęguje
> poczucie głodu.

Wow, sashimi się jadło...

172. Data: 2020-01-23 15:39:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 13:58, Trybun pisze:
> [...]

acierewicza-przegral-z-agh-w-krakowie/2l6gv1c

> Chyba ten,.

Hahaha.

> Płakać bo pan rektor mimo podobnego stanu wiedzy zagroził
> karami panu Rońdzie za jego tezę.

Za gadanie głupot i ośmieszanie uczelni w której pracuje. I za
ośmieszanie ludzi, którzy mu dali tytuł naukowy.
A nie za tezę.

> A jakie może mieć życie ten co nie będzie jak papuga powtarzał jej
> (nauki) postanowień.

Normalne.

> Zastanów się (choć z tym u ciebie może być trudno)
> czy to nie prześladowania i dopiero odpowiedz.

Tysiące naukowców na świecie żyje normalnie. Stawiają różne tezy i nikt
ich nie prześladuje. Więc nie bredź.

A jak ktoś kwestionuje fakty i pierdoli głupoty (tak, tak, trudno ci w
to uwierzyć, że kształt Ziemi jest znany), to nic dziwnego, że się z
niego śmieją.
Ludziom z tytułami naukowymi też czasem dekiel odmawia posłuszeństwa (to
jeszcze pół biedy), gorzej, że niektórzy pierdolą bzdury celowo, bo ktoś
im za to płaci. Ich problem polega na tym, że całego świata naukowego
nie da się kupić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

173. Data: 2020-01-23 15:43:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 14:00, Trybun pisze:

> No przecie żyję już trochę na tym świecie, a grawitacja  to podstawa..
>
>  Ni mniej ni więcej tylko tyle że jeszcze kilkaset lat temu była
> płaska,

Przecież nie była płaska :):)

> dzisiaj wyewoluowała ( podobno) na okrągłą jak piłka.

Dzisiaj wiemy jaki ma kształt, nie dlatego, że zgadliśmy, tylko dlatego,
że to sprawdziliśmy.

Więc przestań już bredzić, że nie wiadomo jaki kształt ma Ziemia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

174. Data: 2020-01-23 15:47:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 14:03, Trybun pisze:

> Niby w czym? Proponuję zapoznać się z życiorysem i dopiero ocenić,.

I czego nie zrozumiałeś?

> Dla zadżumionych nauką prawie wszystko jest nie takie jak w ich
> wyobrażeniach.

Ty po prostu nie wiesz co to jest i na czym polega nauka.
W nauce jest inaczej niż w twoich wyobrażeniach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

175. Data: 2020-01-23 15:55:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 14:04, Trybun pisze:

> O jakim wyborze piszesz, oszołomie, niby "niższe" warstwy miały jakiś
> wybór?

O jakim czyszczeniu jaśniepańskich butów z podniesionym czołem piszesz
oszołomie, skoro chwilę później piszesz:

"Rodzaj wykonywanej pracy nie świadczy o honorze czy jego braku. "

Masz gonitwę myśli i sam już nie nadążasz za tym co piszesz.

> I powtarzam apel o ponowne spojrzenie w lustro, kogo tam
> widzisz. Ty zabraniający innym czytania tego co chcą czy zamawiania piwa
> "gestem" i w ogóle swobody wypowiedzi

Jesteś aż takim debilem, że uwierzyłeś jakiemuś faszyście, że ten gest
to było zamawianie piwa?
Przecież on kpił...

> zarzucasz innym że byli złymi
> ludźmi..

Nie kurwa. Oficer SS to wzór dobroci, honoru i cnót wszelakich.
Pierdolnij się w głowę. Pewnie ci nie pomoże, ale przez jakiś czas nie
będziesz pisał bzdur.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

176. Data: 2020-01-23 18:14:49

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Jan 2020 12:58:48 +0000
doszła do mnie wiadomość <qvsb28$4a9$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>nie podpowiadaj :]

Jak widzisz, chciałem lekko wysondować, nic to nie dało.

177. Data: 2020-01-23 20:50:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/01/2020 o 13:00, Trybun pisze:

> No przecie żyję już trochę na tym świecie, a grawitacja  to podstawa..
>
>  Ni mniej ni więcej tylko tyle że jeszcze kilkaset lat temu była
> płaska, dzisiaj wyewoluowała ( podobno) na okrągłą jak piłka.

no widzisz urwisie, tez lubie Pratchetta

--
gazebo

178. Data: 2020-01-23 20:52:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ogólnie ludzie wiary przeważają w populacji. Tak że wcale i twoje
> wierzenia mnie nie dziwią.

ekwiwokacja

--
gazebo

179. Data: 2020-01-23 20:53:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/01/2020 o 13:21, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Wow, sashimi się jadło...

no prosze cie, juz sie do sklepu nie wroce, jutro cos wolowego zarabie w
pracy

--
gazebo

180. Data: 2020-01-23 20:55:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/01/2020 o 13:05, Trybun pisze:

> Rodzaj wykonywanej pracy nie świadczy o honorze czy jego braku.

> Ależ da się, Jest to tak egoistyczna postawa że ten co się do takich
> wartości przyznaje powinien ze wstydy zapaść się pod ziemię.
ok, mam jak to by ujac, a momentary laps of reason

--
gazebo

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"