jest tyle pieknych filmow, sf

181. Data: 2020-01-23 21:31:13

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/01/2020 o 12:55, Trybun pisze:

> Skoro tak twierdzisz, ja pod tym się nie podpisuje, podobnie jak zresztą
> pod kulistością.

ja sie pod niczym nie podpisuje, zeskanuja i ukradna

--
gazebo

182. Data: 2020-01-24 12:43:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 15:39, Kviat pisze:

> [...]
>>> https://www.newsweek.pl/polska/jacek-ronda-ekspert-m
acierewicza-przegral-z-agh-w-krakowie/2l6gv1c

> Hahaha.

> Za gadanie głupot i ośmieszanie uczelni w której pracuje. I za
> ośmieszanie ludzi, którzy mu dali tytuł naukowy.
> A nie za tezę.

A jednak za tezę która nie zgadzała się z tezą pana rektora.

> Normalne.

I tu pokazujesz jak cie staranie wytresowano. Żadnej refleksji nad
płonącymi na stosach "heretykami".

> Tysiące naukowców na świecie żyje normalnie. Stawiają różne tezy i
> nikt ich nie prześladuje. Więc nie bredź.
>
> A jak ktoś kwestionuje fakty i pierdoli głupoty (tak, tak, trudno ci w
> to uwierzyć, że kształt Ziemi jest znany), to nic dziwnego, że się z
> niego śmieją.
> Ludziom z tytułami naukowymi też czasem dekiel odmawia posłuszeństwa
> (to jeszcze pół biedy), gorzej, że niektórzy pierdolą bzdury celowo,
> bo ktoś im za to płaci. Ich problem polega na tym, że całego świata
> [...]

Tylko dla tego że się nie wychylają. Powyżej masz przykład prof Rońdy.

183. Data: 2020-01-24 12:45:11

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 15:43, Kviat pisze:

> Przecież nie była płaska :):)

Jak to nie? To za co palono na stosach tych co się z taką obowiązującą
normą nie zgadzali?

> Dzisiaj wiemy jaki ma kształt, nie dlatego, że zgadliśmy, tylko
> dlatego, że to sprawdziliśmy.
>
> Więc przestań już bredzić, że nie wiadomo jaki kształt ma Ziemia.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Pewnie dokładnie tak jak wiedział ówczesny, średniowieczny Kviat.
Przysięgał, zaklinał, wyzywał od nieuków i wyśmiewał się z tych którzy
nie wierzyli w jej płaskość.

184. Data: 2020-01-24 12:45:34

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 20:50, gazebo pisze:

> no widzisz urwisie, tez lubie Pratchetta

Gdybym poznał to możliwe że i ja bym polubił.

185. Data: 2020-01-24 12:47:37

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 14:21, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Wow, sashimi się jadło...

Raczej szczupaszimi. Słodkowodna a morska ryba to dwie różne sprawy.

186. Data: 2020-01-24 12:48:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 15:47, Kviat pisze:

> I czego nie zrozumiałeś?

Nie odpowiadaj pytaniem na pytanie, wytresowany wykształciuchu.

> Ty po prostu nie wiesz co to jest i na czym polega nauka.
> W nauce jest inaczej niż w twoich wyobrażeniach.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jesteś jej oddziaływania najlepszym przykładem.

187. Data: 2020-01-24 12:50:00

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 15:55, Kviat pisze:

> O jakim czyszczeniu jaśniepańskich butów z podniesionym czołem piszesz
> oszołomie, skoro chwilę później piszesz:
>
> "Rodzaj wykonywanej pracy nie świadczy o honorze czy jego braku. "
>
> Masz gonitwę myśli i sam już nie nadążasz za tym co piszesz.

Dla niewytresowanych w szkołach powyższy tekst powinien być jasny i
zrozumiały.  Masz wątpliwości zapytaj a chętnie wyjaśnię.

> Jesteś aż takim debilem, że uwierzyłeś jakiemuś faszyście, że ten gest
> to było zamawianie piwa?
> Przecież on kpił...

Z czego kpił? Gdzie jego wolność? Co ci zrobił że go prześladujesz?

> Nie kurwa. Oficer SS to wzór dobroci, honoru i cnót wszelakich.
> Pierdolnij się w głowę. Pewnie ci nie pomoże, ale przez jakiś czas nie
> będziesz pisał bzdur.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jaka dobroć, jakie cnoty, od wszystkich żołnierzy wymagasz aby byli
"matkami teresami" w spodniach?

188. Data: 2020-01-24 12:50:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2020 o 20:55, gazebo pisze:

> ok, mam jak to by ujac, a momentary laps of reason

E tam, przecie to tylko trzy słowa do nawet nie jakiejś głębokiej analizy.

189. Data: 2020-01-24 13:15:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2020 o 12:43, Trybun pisze:

acierewicza-przegral-z-agh-w-krakowie/2l6gv1c

> A jednak za tezę która nie zgadzała się z tezą pana rektora.

Nie z tezą pana rektora, tylko z rozumem.
Rektor tu nie ma nic do rzeczy, bo to nie kwestia zdania rektora, tylko
nauki.
Może kiedyś zrozumiesz.

> I tu pokazujesz jak cie staranie wytresowano. Żadnej refleksji nad
> płonącymi na stosach "heretykami".

I tu pokazujesz, że nie masz bladego pojęcia jak działa nauka.
Zrób maturę, pójdź na jakąś uczelnię, to się dowiesz.

> Tylko dla tego że się nie wychylają. Powyżej masz przykład prof Rońdy.

Gdyby się nie wychylali, to nie byłoby postępu naukowego. A jest.
Jakimś cudem używasz komputera i możesz pisać głupoty na internecie.
Tylko, że aby się wychylić, to trzeba mieć argumenty, a nie bzdury "bo
mi się wydaje" i do tego jeszcze sprzeczne z faktami.
Może kiedyś zrozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

190. Data: 2020-01-24 13:19:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2020 o 12:45, Trybun pisze:

> Jak to nie?

No idiota :)

> To za co palono na stosach tych co się z taką obowiązującą
> normą nie zgadzali?

Zgadnij.
Albo zajrzyj do podręcznika historii.

> Pewnie dokładnie tak jak wiedział ówczesny, średniowieczny Kviat.

Nie. Średniowieczny Trybun zgadywał. I palił na stosach tych, co się z
nim nie zgadzali.

> Przysięgał, zaklinał, wyzywał od nieuków i wyśmiewał się z tych którzy
> nie wierzyli w jej płaskość.

Ale wiesz, że dzisiejsi religianci też przysięgają i się zaklinają, że
aniołki istnieją, a obmacywanie młodych dziewcząt to wypędzanie demonów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"