jest tyle pieknych filmow, sf

31. Data: 2019-12-19 19:34:45

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/12/2019 o 08:35, Trybun pisze:

> W dążeniu do Prawdy istotnie mogę być postrzegany jako fanatyk. Dziwna
> sprawa, dlaczego nikt nie chce dyskutować o faktach w Usenecie który
> ktoś założył aby można swobodnie się wypowiadać. Jeżeli już to tylko
> powielanie zasłyszanych idiotyzmów którym całe mile do  Prawdy. Czego wy
> tak się boicie tej Prawdy, czego ty się boisz?

czy ty widzisz ode mnie jakies linki? muzyczne albo dotyczace aktualnych
zdarzen, tak, nie opinie wyssane z gazet nawolujace do holubienia badz
nielubienia, tak postepuje Blue, Isaura, wiec zmusze sie do powtorzenia,
odpierdol sie od Prawdy, bo gowno na ten temat wiesz

--
gazebo

32. Data: 2019-12-19 19:37:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/12/2019 o 08:37, Trybun pisze:

> Żadne "może". Fanatyzm religijny jako czynnik dążący do zagłady obecnie
> nie istnieje.

owszem tak, w ich rozumieniu do odnowienia, i to jest slepa wiara,
naukowiec dazy do czegos, a, ze ktos wynalazl dynamit to inna sprawa,
tak wiec poprawiam sie, mylisz sie, jestes zeskorupialy

--
gazebo

33. Data: 2019-12-19 21:04:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/12/2019 o 12:06, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> Musieliby sie sami przed soba przyznac ze sie mylili i co gorsza przyznac racje

jestes trywialny, poznaj nowe slowo

--
gazebo

34. Data: 2019-12-20 00:35:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Musieliby sie sami przed soba przyznac ze sie mylili i co gorsza przyznac racje
innym ;P

Typowy fanatyk religijny woli się wysadzić (albo spalić kogoś na stosie)
niż przyznać, że się myli i przyznać rację innym.
Normalni ludzie racjonalne argumenty potrafią przyjąć do wiadomości.
Wy nie.
---
Ale ty nie prezentujesz racjonalnych argumentow tylko
lewacka ideologiczna propagande ktora jedynie na wiare
bierzesz za racjonalne argumenty tak jak owi fanatycy
ktorych wszedzie widzisz a (wiec) ktorym sam jestes ;P
I to jest twój największy problem. ;P

35. Data: 2019-12-20 12:27:43

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2019 o 18:27, Kviat pisze:

> [...]
> stosie) niż przyznać, że się myli i przyznać rację innym.
> Normalni ludzie racjonalne argumenty potrafią przyjąć do wiadomości.

Raczej twój problem. To typowy fanatyk ateistyczny będzie innowierców
prześladował, degradował i uprzykrzał życie na wszelakie możliwe
sposoby. To przy takich jak wy ludzie boja się wyznać co naprawdę myślą,
a nie np przed księdzem.

36. Data: 2019-12-20 12:28:23

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2019 o 18:24, Kviat pisze:

> Jako fanatyk w zaprzeczaniu faktom.

Jeden przykład, poproszę.

> Tak. To rzeczywiście dziwne.

> Dlaczego ty nie chcesz dyskutować o faktach, tylko im zaprzeczasz?
> Przecież tak się nie da dyskutować.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia#Kszta%C5%82t

O jakich faktach - o "fanatykach" pokazywanych w imperialistycznych
mediach?

37. Data: 2019-12-20 12:29:24

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2019 o 19:34, gazebo pisze:

> [...]
> holubienia badz nielubienia, tak postepuje Blue, Isaura, wiec zmusze
> sie do powtorzenia, odpierdol sie od Prawdy, bo gowno na ten temat wiesz

Nie widziałem, jednak myślę że nie byłbyś sam w stanie wymyślić
zagrożenia przez fanatyzm religijny. Czyli podobnie jak tamci linkarze
powielasz  propagandę, tylko że pośrednio.

38. Data: 2019-12-20 12:30:04

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2019 o 19:37, gazebo pisze:

> owszem tak, w ich rozumieniu do odnowienia, i to jest slepa wiara,
> naukowiec dazy do czegos, a, ze ktos wynalazl dynamit to inna sprawa,
> tak wiec poprawiam sie, mylisz sie, jestes zeskorupialy

Naukowiec dąży, powiadasz,. No niech sobie dąży, np niech odetnie sobie
rękę, i pracuje nad preparatem do jej odrostu a nie mnie zmusza do
stosowania. To jest właśnie fanatyzm. Z kolei nie znam innej religii niż
nauka która na dzień dzisiejszy by coś komuś narzucała.

39. Data: 2019-12-20 16:33:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

Skoro nie korzystasz z proPOnowanych linkow do tych informacji to sam byc moze
nic lub niewiele nie wiesz coby wykraczalo POzatwoje dotychczasowe oprogramowanie
mentalne wiec bedac szczerym POwinienes zastosowac sie znow sam do wlasnych slow
-zwlaszcza ich ostatniej linijki, z tym nie wzywam cie do odpuszczenia sobie
POszukiwania Jej (czyli Prawdy wlasnie)... ;)

40. Data: 2019-12-20 17:18:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/12/2019 o 11:27, Trybun pisze:

> [...]
> prześladował, degradował i uprzykrzał życie na wszelakie możliwe
> sposoby. To przy takich jak wy ludzie boja się wyznać co naprawdę myślą,

to co wlasnie napisales jest po prostu chore

--
gazebo

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"