jest tyle pieknych filmow, sf

41. Data: 2019-12-20 17:19:42

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/12/2019 o 11:29, Trybun pisze:

> Nie widziałem, jednak myślę że nie byłbyś sam w stanie wymyślić
> zagrożenia przez fanatyzm religijny. Czyli podobnie jak tamci linkarze
> powielasz  propagandę, tylko że pośrednio.

jak nie urok to sraczka., jestes zabity dechami

--
gazebo

42. Data: 2019-12-20 17:22:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/12/2019 o 11:30, Trybun pisze:

> Naukowiec dąży, powiadasz,. No niech sobie dąży, np niech odetnie sobie
> rękę, i pracuje nad preparatem do jej odrostu a nie mnie zmusza do
> stosowania. To jest właśnie fanatyzm. Z kolei nie znam innej religii niż
> nauka która na dzień dzisiejszy by coś komuś narzucała.

to ty juz nie sypiesz sobie glowy popiolem, ja pierdole, w nastepnym
tysiacleciu zrozumiesz cos jeszcze
--
gazebo

43. Data: 2019-12-20 17:45:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/12/2019 o 15:33, m...@g...com pisze:

> [...]
> nielubienia, tak postepuje Blue, Isaura, wiec zmusze sie do powtorzenia,
> odpierdol sie od Prawdy, bo gowno na ten temat wiesz
>
> ---
> Skoro nie korzystasz z proPOnowanych linkow do tych informacji to sam byc moze
> nic lub niewiele nie wiesz coby wykraczalo POzatwoje dotychczasowe oprogramowanie
> mentalne wiec bedac szczerym POwinienes zastosowac sie znow sam do wlasnych slow
> -zwlaszcza ich ostatniej linijki, z tym nie wzywam cie do odpuszczenia sobie
> POszukiwania Jej (czyli Prawdy wlasnie)... ;)

znudziles mi sie dokumentnie, nie wiem co czytasz do poduszki, ja tego
nie chce

--
gazebo

44. Data: 2019-12-20 18:36:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

znudziles mi sie dokumentnie, nie wiem co czytasz do poduszki, ja tego
nie chce
---
Jak sam jestes nudny to wszedzie widzisz sobie POdobnych ile razy ci to trzeba klepac
tepcu ;P
Mnie sie jakos nic nie nudzi nawet POlska, zreszta jest coraz ciekawiej ;P

45. Data: 2019-12-21 01:54:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2019 o 00:35, m...@g...com pisze:

> Typowy fanatyk religijny woli się wysadzić (albo spalić kogoś na stosie)
> niż przyznać, że się myli i przyznać rację innym.
> Normalni ludzie racjonalne argumenty potrafią przyjąć do wiadomości.
> Wy nie.
> ---
> Ale ty nie prezentujesz racjonalnych argumentow

A którego nie zrozumiałeś?

> tylko
> lewacka ideologiczna propagande ktora jedynie na wiare
> bierzesz za racjonalne argumenty tak jak owi fanatycy
> ktorych wszedzie widzisz a (wiec) ktorym sam jestes ;P
> I to jest twój największy problem. ;P

Ty bierzesz na wiarę religiancką propagandę, która ignoruje i zaprzecza
racjonalnym argumentom.
Twoje niezrozumienie polega na tym, że wszystkie fakty, które przeczą
religianckim bajaniom nazywasz lewactwem. To idiotyzm, bo fakty nie są
ani lewackie, ani prawackie, ani religianckie.

Czy komputer z którego piszesz posty na p.s.p jest lewacki?
Będziesz się musiał z tego wyspowiadać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2019-12-21 01:59:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2019 o 12:27, Trybun pisze:

> Raczej twój problem. To typowy fanatyk ateistyczny będzie innowierców
> prześladował,

Fakty historyczne wskazują, że jest wręcz przeciwnie. To fanatycy
religijni prześladują normalnych ludzi.
Od wieków.

> degradował i uprzykrzał życie na wszelakie możliwe
> sposoby. To przy takich jak wy ludzie boja się wyznać co naprawdę myślą,
> a nie np przed księdzem.

Bredzisz.
Ludzie boją się wyznać co naprawdę myślą tylko w sytuacji, gdy mają w
perspektywie spalenie na stosie, albo ścięcie głowy z rąk fanatyków
religijnych, za powiedzenie co o tym myślą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2019-12-21 02:01:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2019 o 12:28, Trybun pisze:

> Jeden przykład, poproszę.

Przecież dostałeś: zaprzeczasz jaki kształt ma Ziemia.

> O jakich faktach - o "fanatykach" pokazywanych w imperialistycznych
> mediach?

Że co?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2019-12-22 10:22:26

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2019 o 17:18, gazebo pisze:

> to co wlasnie napisales jest po prostu chore

Dziękuje za opinię.

49. Data: 2019-12-22 10:23:25

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2019 o 01:59, Kviat pisze:

> Fakty historyczne wskazują, że jest wręcz przeciwnie. To fanatycy
> religijni prześladują normalnych ludzi.
> Od wieków.

Temu akurat nie można zaprzeczyć, problem w tym że na dzień dzisiejszy
fanatyków religijnych zastąpili fanatycy ateistyczni.

> [...]
> perspektywie spalenie na stosie, albo ścięcie głowy z rąk fanatyków
> religijnych, za powiedzenie co o tym myślą.

Nie widzę miejsca na karierę i normalne życie dla kogoś kto nie zgadza
się z ogólnie dyktowanymi prawami i nie stosuje się do nich.

50. Data: 2019-12-22 10:24:01

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2019 o 02:01, Kviat pisze:

> Przecież dostałeś: zaprzeczasz jaki kształt ma Ziemia.

Nic podobnego, nie odrzucam jej okrągłości tak samo jak i jej płaskości.
A gdy już będę miał okazję osobiście zrobić pomiary wtedy wszem i wobec
oświadczę - ziemia jest okrągła czy płaska, w zależności co zobaczę.

> Że co?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Np filmik przedstawiający zamaskowaną ludzka postać z nożem w ręku
przedstawianą jako "arabskiego fanatycznego religijnego terrorystę".

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"