jest tyle pieknych filmow, sf

51. Data: 2019-12-22 10:24:17

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2019 o 17:19, gazebo pisze:

> jak nie urok to sraczka., jestes zabity dechami

Ale jakimś cudem zachowałem zdolność samoobserwacji i wyciągania
realnych wniosków.

52. Data: 2019-12-22 14:02:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/12/2019 o 09:24, Trybun pisze:

> Ale jakimś cudem zachowałem zdolność samoobserwacji i wyciągania
> realnych wniosków.

nie do konca realnych, wg mnie nawet jak cos cie uderzy w glowe, a
bedzie to kamien np., dopoki nie znajdziesz kamienia nic nie jest pewne,
korzystasz zapewne z matematyki, z praw niektorych fizyki, idac twoim
tokiem myslenia wierzysz w kolo a nie czlowieka, ktory ustanowil prawa
wieki temu, teraz dwa razy dwa nie do konca jest cztery, dlatego nie
rozumiesz darwinizmu i co osiagnal Kopernik

--
gazebo

53. Data: 2019-12-22 14:04:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/12/2019 o 09:22, Trybun pisze:

> Dziękuje za opinię.

prosze uprzejmie, nie rozumiem spowiedzi, od tego jest rodzina,
przyjaciele, przypadkowi ludzie aby przyznac im, ze sie pomylilem i
popelnilem blad, nie ksiadz chroniony tajemnica spowiedzi

--
gazebo

54. Data: 2019-12-22 16:54:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 10:23, Trybun pisze:

> Temu akurat nie można zaprzeczyć, problem w tym że na dzień dzisiejszy
> fanatyków religijnych zastąpili fanatycy ateistyczni.

To nie jest problem, bo to nie jest prawda.
Jakoś dziwnym trafem nadal krzyż wisi w sejmie (nadal nielegalnie) i w
sejmie urządzają kabarety z "dzielenia się opłatkiem".
I w szkołach jest religia, często obowiązkowa, bo religianci prześladują
normalnych ludzi, którzy nie chcą swoich dzieci na religię zapisywać.
I państwo z podatków normalnych ludzi finansuje kościół, czyli
funkcjonariuszy obcego państwa.
Więc na dzień dzisiejszy (tak jak było do tej pory od setek lat), to
fanatycy religijni prześladują normalnych ludzi, a nie odwrotnie, więc
bez sensu jest kłamać, że jest inaczej.

> Nie widzę miejsca na karierę i normalne życie dla kogoś kto nie zgadza
> się z ogólnie dyktowanymi prawami i nie stosuje się do nich.

Że co?
Na jaką karierę może liczyć nieuk, który nie wie jaki kształt ma Ziemia,
albo wierzy w chemtrailse?
Chyba tylko w pisie...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2019-12-22 17:17:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 10:24, Trybun pisze:

> Nic podobnego, nie odrzucam jej okrągłości tak samo jak i jej płaskości.

LOL :)
Czyli zaprzeczasz. Nieważne w jak bardzo okrągłe słówka to ubierzesz,
twierdzenie, że Ziemia może być płaska to kretynizm.

> A gdy już będę miał okazję osobiście zrobić pomiary wtedy wszem i wobec
> oświadczę - ziemia jest okrągła czy płaska, w zależności co zobaczę.

Czyli dopóki osobiście nie policzysz ludzi żyjących na świecie, to nie
uwierzysz, że jest 7,5 mld...
Albo jak osobiście nie wejdziesz do środka reaktora atomowego, to nie
uwierzysz, że promieniowanie cię zabije...
Jesteś bardzo interesującym przypadkiem.

> Np filmik przedstawiający zamaskowaną ludzka postać z nożem w ręku
> przedstawianą jako "arabskiego fanatycznego religijnego terrorystę".

I czego nie zrozumiałeś?
Jeżeli ten facet z nożem w ręku twierdzi, że zabija innowierców
religijnych i jest arabem, to czego ci jeszcze brakuje?

Albo jeżeli ktoś posyła swoje własne dzieci do faceta przebierającego
się w sukienki i zmusza te własne dzieci do opowiadania temu facetowi o
swoich intymnych sprawach, to czego ci jeszcze potrzeba żebyś zrozumiał,
że ten rodzic to fanatyk religijny?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

56. Data: 2019-12-22 17:18:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Ale jakimś cudem zachowałem zdolność samoobserwacji i wyciągania
> realnych wniosków.

Nie zachowałeś.
Przypomnę ci tylko, że Ziemia nie jest płaska.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2019-12-22 17:24:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 14:04, gazebo pisze:
> nie ksiadz chroniony tajemnica spowiedzi

Religianci nie ogarniają dlaczego władcy wymyślili spowiedź i dlaczego
ta "tajemnica spowiedzi" nie dotyczy władców.
W pale im się nie mieści, że ktoś ich tak oszukał żeby wiedzieć, czy lud
się nie buntuje i nie ma grzesznych myśli przeciwko władcy.
Oni nadal święcie wierzą, że spowiedź to wymysł ich boga, bo spali na
lekcjach historii.

Pozdrawiam
Piotr

58. Data: 2019-12-22 19:38:42

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> prosze uprzejmie, nie rozumiem spowiedzi, od tego jest rodzina,
> przyjaciele, przypadkowi ludzie aby przyznac im, ze sie pomylilem i
> popelnilem blad, nie ksiadz chroniony tajemnica spowiedzi

Ja choć osobiście nigdy się księdzu nie spowiadałem to jednak
spowiadających się rozumiem. I zaiste powiadam ci że ten co wymyślił ten
rytuał dobrze znał naturę ludzką i czego jej trzeba.

I oczywiście piszesz absurdy. To właśnie przed najbliższym otoczeniem
trzeba utrzymywać tajemnice które wierzący wyjawia księdzu.

Z okazji "Spisu Powszechnego" z ust jakiegoś skończonego debila
słyszałem żeby się nie bać ankieterów bo to będą przeważnie jacyś
znajomi albo wręcz sąsiedzi. Q*wa, to po co ja niby stawiam ściany i
żaluzja w oknach -  aby ktoś obcy sporadycznie nie zajrzał mi do łóżka
czy przeciw wścibskości sąsiada|?

59. Data: 2019-12-22 19:39:56

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 16:54, Kviat pisze:

> [...]
> Więc na dzień dzisiejszy (tak jak było do tej pory od setek lat), to
> fanatycy religijni prześladują normalnych ludzi, a nie odwrotnie, więc

A właśnie że to jest prawda. Proponuję przed jakąś komisją wykazać się
wolnomyślicielstwem i sam się przekonasz o efekcie i oczywiście o tym że
świat wcale się nie zmienił od czasów Inkwizycji.

To że władza wspomaga różne religie z kieszeni podatnika to oczywiście
wysoce naganne praktyki, jednak z pretensjami to raczej do tej władzy, a
nie obdarowywanych.

> Że co?
> Na jaką karierę może liczyć nieuk, który nie wie jaki kształt ma
> [...]

Ja akurat myślałem o tobie i zastanowiłem sie jaki byłby twój los gdybyś
przestał się zachowywać jak nakręcany, zaprogramowany imbecyl, a zaczął
myśleć samodzielnie.

60. Data: 2019-12-22 19:41:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 17:17, Kviat pisze:

> LOL :)
> Czyli zaprzeczasz. Nieważne w jak bardzo okrągłe słówka to ubierzesz,
> twierdzenie, że Ziemia może być płaska to kretynizm.

500 lat temu twoi bracia krwi i ciała z Inkwizycji dokładnie to samo
mówili o innych kształtach ziemi niż płaski.

> [...]
> uwierzysz, że promieniowanie cię zabije...
> Jesteś bardzo interesującym przypadkiem.

W odróżnieniu od ciebie nigdy się nie podpiszę pod czymś co wymaga mojej
wiary.

> [...]
> o swoich intymnych sprawach, to czego ci jeszcze potrzeba żebyś
> zrozumiał, że ten rodzic to fanatyk religijny?

W odróżnieniu od zajadłego szczekotu tzw dziennikarza przeważnie on nic
nie twierdzi, a nawet gdyby twierdził, nigdy nie byłeś w teatrze?

Co takiego złego widzisz w intymnym zwierzaniu się drugiemu człowiekowi,
nawet w sukience,  znowu ktoś ci wbił do głowy młotkiem następne tabu, a
może sam sobie wbiłeś?

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"