jest tyle pieknych filmow, sf

61. Data: 2019-12-22 19:41:45

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 14:02, gazebo pisze:

> nie do konca realnych, wg mnie nawet jak cos cie uderzy w glowe, a
> bedzie to kamien np., dopoki nie znajdziesz kamienia nic nie jest
> pewne, korzystasz zapewne z matematyki, z praw niektorych fizyki, idac
> twoim tokiem myslenia wierzysz w kolo a nie czlowieka, ktory ustanowil
> prawa wieki temu, teraz dwa razy dwa nie do konca jest cztery,
> dlatego  nie rozumiesz darwinizmu i co osiagnal Kopernik

Przeciwnie - myślę że doskonale rozumiem Darwina i jego teorię. Rozumiem
także jej wyznawców.

62. Data: 2019-12-22 19:42:08

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 17:18, Kviat pisze:

> Nie zachowałeś.
> Przypomnę ci tylko, że Ziemia nie jest płaska.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Tak? - to fascynujące, a Bóg ma postać człowieka i siedzi na tronie. Ach
wy ludzie wiary... zazdroszczę wam.

63. Data: 2019-12-22 19:52:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Ja akurat myślałem o tobie i zastanowiłem sie jaki byłby twój los gdybyś
> przestał się zachowywać jak nakręcany, zaprogramowany imbecyl, a zaczął
> myśleć samodzielnie.

Ale dlaczego tak bredzisz jak dziecko?
Przecież to ty jesteś nakręcony i przeczysz faktom.
O mój los się nie martw, ja do pracy nie przyjmuję imbecyli, którzy nie
nie wiedzą jaki kształt ma Ziemia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2019-12-22 20:24:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 19:41, Trybun pisze:

> 500 lat temu twoi bracia krwi i ciała z Inkwizycji dokładnie to samo
> mówili o innych kształtach ziemi niż płaski.

Bredzisz.
Religianci (jak zawsze) zastępują wiedzę swoimi wymysłami.
To, ze religianci wymyślali sobie kształt Ziemi, nawet kwadratowy, to
nie znaczy, że rozwój nauki się zatrzymał.
Teraz kształt Ziemi jest znany i tylko debile nieuki już tego nie ogarniają.

> W odróżnieniu od ciebie nigdy się nie podpiszę pod czymś co wymaga mojej
> wiary.

Jesteś bardzo interesującym przypadkiem :)

> W odróżnieniu od zajadłego szczekotu tzw dziennikarza przeważnie on nic
> nie twierdzi, a nawet gdyby twierdził, nigdy nie byłeś w teatrze?

A co ma z tym wspólnego teatr?
Pogarsza ci się...

> Co takiego złego widzisz w intymnym zwierzaniu się drugiemu człowiekowi,
> nawet w sukience,  znowu ktoś ci wbił do głowy młotkiem następne tabu, a
> może sam sobie wbiłeś?

Pojebało cię?
Nie widzisz nic złego w tym, że jakieś dziecko zwierza się z intymnych
swoich spraw jakiemuś pajacowi przebierającemu się w sukienki?

Aż trudno uwierzyć, że takim debilom jak ty, wierzącym w płaską ziemię i
nie widzącym zboczeńców w czarnych sukienkach, których potem kościół
przenosi do innej zagrody żeby dalej mogli wykorzystywać dzieci, ktoś
dał prawo do głosowania w wyborach.
Potem przez takich debili jak ty do sejmu wchodzą takie indywidua jak
Suski, Piotrowicz, Pawłowicz, Korwin... ministrowie środowiska wierzący
w chemtrailse... o Kaczyńskim z litości nie wspomnę.
I dzięki takim jak ty mamy taki syf jaki mamy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2019-12-22 20:27:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 19:42, Trybun pisze:

> Tak?

Tak.

>- to fascynujące, a Bóg ma postać człowieka i siedzi na tronie. Ach
> wy ludzie wiary... zazdroszczę wam.

Tylko w twojej głowie jakiś bóg ma coś wspólnego z kształtem Ziemi.
Nie zazdroszczę ci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2019-12-22 21:18:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/12/2019 o 18:38, Trybun pisze:

> [...]
> spowiadających się rozumiem. I zaiste powiadam ci że ten co wymyślił ten
> rytuał dobrze znał naturę ludzką i czego jej trzeba.
>
> I oczywiście piszesz absurdy. To właśnie przed najbliższym otoczeniem
> trzeba utrzymywać tajemnice które wierzący wyjawia księdzu.
>
> Z okazji "Spisu Powszechnego" z ust jakiegoś skończonego debila
> słyszałem żeby się nie bać ankieterów bo to będą przeważnie jacyś
> znajomi albo wręcz sąsiedzi. Q*wa, to po co ja niby stawiam ściany i
> żaluzja w oknach -  aby ktoś obcy sporadycznie nie zajrzał mi do łóżka

wychodzi na to, ze rzeczywiscie nie wiesz o czym piszesz

--
gazebo

67. Data: 2019-12-22 21:21:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/12/2019 o 18:42, Trybun pisze:

> Tak? - to fascynujące, a Bóg ma postać człowieka i siedzi na tronie. Ach
> wy ludzie wiary... zazdroszczę wam.

nie mam tronu tylko lozko i fotel

--
gazebo

68. Data: 2019-12-23 01:36:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ale ty nie prezentujesz racjonalnych argumentow

A którego nie zrozumiałeś?

A jaki POdales ktory by nie byl twoim albo wprogramowanym
ci czyims wymyslem/fantazja na temat racjonalnosci tegoz? ;P
Ty tylko wierzysz ze to sa racjonalne fakty i dlatego jestes
nikim wiecej jak tylko religiantem nurtu zwanego gnostycyzmem ;)

> tylko
> lewacka ideologiczna propagande ktora jedynie na wiare
> bierzesz za racjonalne argumenty tak jak owi fanatycy
> ktorych wszedzie widzisz a (wiec) ktorym sam jestes ;P
> I to jest twój największy problem. ;P

Ty bierzesz na wiarę religiancką propagandę, która ignoruje i zaprzecza
racjonalnym argumentom.
Twoje niezrozumienie polega na tym, że wszystkie fakty, które przeczą
religianckim bajaniom nazywasz lewactwem. To idiotyzm, bo fakty nie są
ani lewackie, ani prawackie, ani religianckie.
---
Ale ty nie operujesz faktami tylko swoimi lub
cudzymi wprogramowanymi ci o nich wyobrazeniami.
Kiedys to w koncu byc moze zrozumiesz.
POwrotu do zdrowia zycze Piotrze Gnostyku ;)

69. Data: 2019-12-23 01:53:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie mam tronu tylko lozko i fotel
---
Co dowodzi ze nie ty jestes Bogiem ;P

70. Data: 2019-12-23 07:30:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.12.2019 o 01:36, m...@g...com pisze:

> Ty tylko wierzysz ze to sa racjonalne fakty i dlatego jestes
> nikim wiecej jak tylko religiantem nurtu zwanego gnostycyzmem ;)

Przynajmniej się dowiedziałeś, że demony i chodzenie po wodzie to nie są
racjonalne fakty. Chociaż tyle wyniesiesz z czytania moich postów i na
początek ci wystarczy, bo zbyt duża dawka informacji i tak przerasta
twoje możliwości intelektualne. Musi trochę czasu upłynąć zanim to sobie
poukładasz w głowie i to do ciebie dotrze.

> Ale ty nie operujesz faktami tylko swoimi lub
> cudzymi wprogramowanymi ci o nich wyobrazeniami.

Znowu ci się coś pomyliło.
To nie ja chodzę do kościoła, tylko ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"