jest tyle pieknych filmow, sf

71. Data: 2019-12-24 12:21:54

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 19:52, Kviat pisze:

> Ale dlaczego tak bredzisz jak dziecko?
> Przecież to ty jesteś nakręcony i przeczysz faktom.
> O mój los się nie martw, ja do pracy nie przyjmuję imbecyli, którzy
> nie nie wiedzą jaki kształt ma Ziemia.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ja odwrotnie - gdyby podanie do pracy złożył głąb który twierdzi że
ziemia jest takiego a nie innego kształtu to pokazałbym mu drzwi. Ja
potrzebuje do pracy ludzi myślących a nie fanatycznych teoretyków czyli
nakręcanych debili.

72. Data: 2019-12-24 12:24:19

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 20:24, Kviat pisze:

> Bredzisz.
> Religianci (jak zawsze) zastępują wiedzę swoimi wymysłami.
> To, ze religianci wymyślali sobie kształt Ziemi, nawet kwadratowy, to
> nie znaczy, że rozwój nauki się zatrzymał.
> Teraz kształt Ziemi jest znany i tylko debile nieuki już tego nie
> ogarniają.

A jaką ty niby masz wiedzę żeby negować jakąkolwiek ideę innych ludzi w
kwestiach zasadniczych? W twoim wypadku tylko pozostaje pogratulować
treserom. Aportujesz aż wierzyć się nie chce.

> Jesteś bardzo interesującym przypadkiem :)

Tylko rzadko spotykana odporność na sugestie. Od małego nigdy mi nie
było po drodze z bezmyślnym stadem.

> A co ma z tym wspólnego teatr?
> Pogarsza ci się...

Poproś niech ci ktoś wyjaśni znaczenie tego słowa. Ja nie zamierzam się
bawić w nauczyciela.

> [...]
> swoich spraw jakiemuś pajacowi przebierającemu się w sukienki?
>
> Aż trudno uwierzyć, że takim debilom jak ty, wierzącym w płaską ziemię
> i nie widzącym zboczeńców w czarnych sukienkach, których potem kościół
> przenosi do innej zagrody żeby dalej mogli wykorzystywać dzieci, ktoś
> dał prawo do głosowania w wyborach.
> Potem przez takich debili jak ty do sejmu wchodzą takie indywidua jak
> Suski, Piotrowicz, Pawłowicz, Korwin... ministrowie środowiska
> wierzący w chemtrailse...  o Kaczyńskim z litości nie wspomnę.
> I dzięki takim jak ty mamy taki syf jaki mamy.

No pewnie że nie. Tylko jakiś skończony skostniały kretyn może robić
tabu z ludzkiej fizjologii. Tak samo nie rozumiem dlaczego hitlerowcy
palili książki Goethego. Przed czym ty fanatyku się tak  chowasz,
zresztą pal tam licho twoje motywy w stosunku do siebie - dlaczego
zachowujesz się jak pies ogrodnika w stosunku do innych ludzi?

Co ci ten Piotrowicz takiego zrobił że masz go za indywiduum, albo Korwin?

73. Data: 2019-12-24 12:26:16

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 20:27, Kviat pisze:

> Tak.

Mam ci uwierzyć?

> Tylko w twojej głowie jakiś bóg ma coś wspólnego z kształtem Ziemi.
> Nie zazdroszczę ci.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

To nie ja jestem autorem teorii stanowiącej  że "Bóg stworzył człowieka
na swoje podobieństwo".

I słusznie, bo nie ma czego zazdrościć jestem tak samo ciemny jak ty,
mniej ogłupiony przez swoją wiarę, ale poziom ciemnoty mniej więcej ten
sam.

74. Data: 2019-12-26 11:37:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.12.2019 o 12:24, Trybun pisze:

> A jaką ty niby masz wiedzę żeby negować jakąkolwiek ideę innych ludzi w
> kwestiach zasadniczych?

W kwestii zasadniczej, to obecnie kształt Ziemi nie jest ideą. Jest znany.
Więc nie bredź więcej o negowaniu idei.

> W twoim wypadku tylko pozostaje pogratulować
> treserom. Aportujesz aż wierzyć się nie chce.

Ja ci nieuctwa i ignorancji gratulował nie będę :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

75. Data: 2019-12-26 11:51:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.12.2019 o 12:26, Trybun pisze:

> Mam ci uwierzyć?

To nie jest kwestia wiary.

> jestem tak samo ciemny jak ty,

LOL :)
To ty twierdzisz, że nie wiesz jaki kształt ma Ziemia.
Więc nie tak samo jesteś ciemny.

> mniej ogłupiony przez swoją wiarę, ale poziom ciemnoty mniej więcej ten
> sam.

Śnij dalej :)
Między nami jest przepaść. Tu już nawet nie chodzi o to, że ty nie wiesz
jaki kształt ma Ziemia (bo wiesz), ale o to, że ty ten fakt negujesz.
Tak właśnie działają płatne ruskie trolle. Za kasę wymyślają i
rozpowszechniają nawet gorsze brednie niż płaska Ziemia...

Jest jeszcze druga możliwość. To nie jest możliwe, że zdrowy psychicznie
człowiek, potrafiący czytać, pisać (czyli do szkoły chodził) i
obsługiwać komputer nie wiedział jaki Ziemia ma kształt (a wie) i się za
darmo upierał, że nie wie, skoro ta wiedza jest powszechnie dostępna.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

76. Data: 2020-01-15 00:14:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

---
Ale wiesz ze mu nie o plaska ziemie chodzilo tylko to byla przenosnia?

77. Data: 2020-01-15 10:20:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 00:14, m...@g...com pisze:

> [...]
> ---
> Ale wiesz ze mu nie o plaska ziemie chodzilo tylko to byla przenosnia?

Ale wiesz, że to nie była przenośnia i on udaje, że naprawdę nie wie
jaki kształt ma Ziemia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

78. Data: 2020-01-15 11:21:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale wiesz ze mu nie o plaska ziemie chodzilo tylko to byla przenosnia?

Ale wiesz, że to nie była przenośnia i on udaje, że naprawdę nie wie
Ale wiesz ze ty nie chwytasz KOlejnych den [od dno] przeKOry ;P
Przekonujesz mnie znow o swojej TOtalnej prostodusznosci Kviat ;)
Nie! Nie -to nic zlego, nic z tych zeczy ktorymi grzeszysz jak
naiwnoscia...CADowskiego nerda, tak tak wiem kim jestes... ;P

79. Data: 2020-01-15 11:51:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 11:21, m...@g...com pisze:

> naiwnoscia...CADowskiego nerda, tak tak wiem kim jestes... ;P

Bladego pojęcia nie masz kim jestem :)
Ale to ciekawe, że zostały ci dawne UBeckie przyzwyczajenia. To wiele
tłumaczy. Od zawsze najgorszymi kanaliami byli (i są) religianccy neofici.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2020-01-15 12:05:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
"Bladego pojęcia nie masz kim jestem" :P
Wiesz na okladce jakiej ksiazki naPISano "Don't Panic"? ;P

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"