jestem wsciekla

1. Data: 2006-06-27 21:16:01

Temat: jestem wsciekla
Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

Zaufaj pani doswiadczonemu fryzjerowi-wlasciciel zakladu namawial na
wystylizowanie modnej fryzury . Nie mialam ochoty na scinanie, czekalam
tylko na kolezanke kiedy miedzyczasie dalam sie namowic przez wlasciciela
zakladu zeby usiasc na fotelu. W koncu dalam sie przekonac, zeby ODROBINKE
tu i owdzie skrocic. Fryzjer jednak chyba sie zapomnial i poniosla go
fantazja...Z dlugich, zdrowych, gestych wlosow zostalo mi jakies pierze na
glowie! Nie wiem, moze podobne fryzury ( o ile to mozna nazwac fryzura)
nosilo sie jakies 20 lat temu..Co najdziwniejsze dla mnie uzywanie
nozyczek do paznokci do cieniowania a raczej strzepienia wlosow..Takiej
metody jeszcze nie znalam. Na moje zdziwione mimiki, wlasciciel zakladu
zapewnial co jakis
czas, zaufaj pani ...itd. Zaufalam i nic nie mowilam...poza tym, ze
chcialabym umodelowac wlosy na szczotki. Odpowiedz na to, od tej pory
zapomnij pani o szczotkach , teraz sie zelazek ( prostownic) uzywa. Nie
bedzie pani juz mosiala modelowac wystarczy palcami na czupku glowy
poruszac i tyle...Mial racje, teraz nic innego sie nie da robic jak tylko
palcem i to po czole pukac. Efekt koncowy, to ze jakies 3/4 wlosow z glowy
mi zniknela _wbrew mojej woli_ i siano na glowie , czego w ogole nie
rozumiem, gdyz mimo farbowania wlosow, jako dlugie wygladaly na zdrowe z
polyskiem. Obecnie sa matowe, zniszczone, wygladaja jak wyciagnieta sprezyna
i naprawde nie mam pomyslu co z nimi teraz zrobic. Jestem zalamana, poniewaz
od lat nosilam dlugie, geste i lsniace wlosy a teraz nie moge nawet w
lustro spojrzec. Po co opisuje te historie, ano po to, zeby ostrzec
kobiety z dlugimi wlosami wybierajacymi sie do tego fryzjera, poniewaz mam
podstawy podejrzewac, po sposobie i ilosci scietych moich wlosow, (mam w
pamieci obraz moich wlosow lezacych na podlodze i wiekszosc z nich ulozona
byla pasemkami a dlugosc pekraczala 30 cm) , ze zaklad ten
kradnie wlosy i sprzedaje innym klientom. Widzialam wlosy przygotowane do
przedluzania i te wlosy nie byly przygotowane fabrycznie, czyli gotowe
pasemka z klejem, tylko luzem. Dalo mi to do myslenia.

ps.Abstrachujac, nasuwa mi sie pytanie, Czy
wedlug prawa, wykorzystanie wlosow bez zgody wlasciciela jest dozwolone?
Przeciez kazdy wlos posiada jedyny dla siebie dna i tak np. w sytuacji
kryminalnej wlos znaleziony na miejscu przestepstwa moze byc uzyty jako
dowod ?

2. Data: 2006-06-28 03:36:49

Temat: Re: jestem wsciekla
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia; <44a1a01b$0$69370$e...@p...plus.ne
t> :

> [...]
> zakladu zeby usiasc na fotelu. W koncu dalam sie przekonac, zeby ODROBINKE
> tu i owdzie skrocic. Fryzjer jednak chyba sie zapomnial i poniosla go

Bardzo ciekawe ;) - jak ma się "manie ochoty" do circa 40 zł za
strzyżenie? Jak byś nie miała ochoty, to cena strzyżenia byłaby pierwszą
zaporą. ;)

Flyer

3. Data: 2006-06-28 06:21:47

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Bardzo ciekawe ;) - jak ma się "manie ochoty" do circa 40 zł za
> strzyżenie? Jak byś nie miała ochoty, to cena strzyżenia byłaby
> pierwszą zaporą. ;)

Może osoba towarzysząca była strzyżona gratis? ;) Na pl.soc.prawo
zdiagnozowano tę osobę jako paranoiczkę. Ewentualnie chcącą dokopać
konkurencji (bo tam podała adres zakładu).
:)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - Aktualizacja:
http://glinki.com/?l=5zj8cu

4. Data: 2006-06-28 08:12:12

Od: "Tosia" <T...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Może osoba towarzysząca była strzyżona gratis? ;) Na pl.soc.prawo
> zdiagnozowano tę osobę jako paranoiczkę. Ewentualnie chcącą dokopać
> konkurencji (bo tam podała adres zakładu).
> :)

na prawie podala, tutaj jest psychologia, badanie emocji, tak mi sie
wydawalo. Wyladowalam swoja zlosc, ale i tak sie lepiej nie poczulam.Maja
racje ci, co uwazaja mnie za paranoiczke.Przynajmniej oni sie rozpoznali.;)
Byc moze nie potrzebna byla koncowka ps.o dna wlosa...Troche sie
rozpedzilam..Mam tylko nadzieje ze wiadomosc ta dotrze do szefunia zakladu i
nie bedzie dumny ze swojego dziela.Niestety nie mialam okazji pojsc
osobiscie podziekowac mu za fryzure, bo tego samego dnia wyjechalam z kraju,
wiec moze chociaz taka droga dotrze do niego moja wdziecznosc.

5. Data: 2006-06-28 08:28:48

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tosia wrote:
> [...]
> osobiscie podziekowac mu za fryzure, bo tego samego dnia wyjechalam z kraju,
> wiec moze chociaz taka droga dotrze do niego moja wdziecznosc.

Nie mogłaś mu powiedzieć tego w twarz? Może wyślij jeszcze list w butelce?

I pójdź na jakiś kurs asertywności czy czegoś w tym guście - imho może
ci się przydać.

pozdr,

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

6. Data: 2006-06-28 09:58:32

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@v...net> napisał w wiadomości
s.net...
> [...]
> wystylizowanie modnej fryzury . Nie mialam ochoty na scinanie, czekalam
> tylko na kolezanke kiedy miedzyczasie dalam sie namowic przez wlasciciela
Zapłaciłaś?? Jeśli tak to głupio, bo nie musiałaś. Zgodnie z prawem jeśli
nie jesteś zadowolona z usługi to nie musisz za nią płacić. Po drugie jest
takie fajne słowo NIE. Siłą Cie na fotelu nie posadzili. Myślę, że to
powinno Cię nauczyć tego słowa. Nie i koniec. Włosy możesz niestety naprawić
tylko ścinając je jeszcze bardziej u normalnego fryzjera i czekać aż
odrosną.
I tak jesteś spokojna, bo ja bym chyba gościa rozszarpała.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

7. Data: 2006-06-29 04:16:19

Od: Adam <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> ........................... kiedy miedzyczasie dalam sie namowic przez
> wlasciciela zakladu zeby usiasc na fotelu....................

Na wszyskie namowy jestes taka latwa? Ja mam bardzo wygodne lozko :-).

> Przeciez kazdy wlos posiada jedyny dla siebie dna i tak np. w sytuacji
> kryminalnej wlos znaleziony na miejscu przestepstwa moze byc uzyty jako
> dowod ?

Mania przesladowcza?

8. Data: 2006-06-29 07:33:05

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <G...@v...net> napisał(a):

> [...]
> nozyczek do paznokci do cieniowania a raczej strzepienia wlosow..Takiej
> metody jeszcze nie znalam. Na moje zdziwione mimiki, wlasciciel zakladu

tia, jak chcialaś podciąć, to czemu nie zrobiłaś awantury po pierwszym
kosmyku? Chyba wpakowałabym takiemu nożyczki w oko ;-))

BTW - kiedyś poszłam do fryzjerki coby podciąć końcówki, zastrzegałam tylko,
by nie goliła mi maszynką fryzury na karku (akurat taka głupia moda była -
fryzura "na pieczarkę" - mnóstwo bab to nosiło, ja nie chciałam)...byłam
zmęczona po pracy, ta mi głowę umyła, miło się zrobiło, zamknęłam oczki i
nagle czuję maszynkę na karku -no żesz, musiałam z kołnierzem na sztorc przez
3 miesiące chodzić, ale babsztylowi kazalam iść do laryngologa i za fryz nie
zapłaciłam...

> Zaufalam i nic nie mowilam...

źle - po co zaufanie na kredyt?

>poza tym, ze
> chcialabym umodelowac wlosy na szczotki. Odpowiedz na to, od tej pory
> zapomnij pani o szczotkach , teraz sie zelazek ( prostownic) uzywa.

kretyn - włosy od nasady przylizane żelazkiem przy wuiększości twarzy
wyglądają nie teges, no ale to NTG

> Nie
> bedzie pani juz mosiala modelowac wystarczy palcami na czupku glowy
> poruszac i tyle...

no jak na czuPku, to ja nie mam pytań...

> [...]
> polyskiem. Obecnie sa matowe, zniszczone, wygladaja jak wyciagnieta sprezyna
> i naprawde nie mam pomyslu co z nimi teraz zrobic.

po powrocie do kraju przejdź się do gościa w porze największego ruchu w
zakładzie, zrób dramatyczną i malowniczą awanturę i zarządaj przedłużenia
włosów - jak nie, to podajesz gościa do sądu (mi by się sądzić nie chciało,
ale taki argument często działa)

> Jestem zalamana,

są większe problemy niż krótkie włosy - przejdź sie do hospicjum dladzieci,
to zrozumiesz i zaraz Ci przejdzie.

> (mam w
> pamieci obraz moich wlosow lezacych na podlodze i wiekszosc z nich ulozona
> byla pasemkami a dlugosc pekraczala 30 cm) , ze zaklad ten
> kradnie wlosy i sprzedaje innym klientom.

jak Ci to od razu do głowy przyszło, to czemu ich nie wzięłaś?

hehe, fajne, nie pomyślałabym

zdrowki
hania

9. Data: 2006-06-29 09:44:27

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

;) jestem prawie 3 miesiące po identycznej sytuacji, wiec doskonale Cię
rozumiem. Tyle, że ja największy żal mam do siebie, że nie powiedziałam
stanowczo NIE.

pozdrawiam,

10. Data: 2006-06-29 10:52:17

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał(a):
> Zaufaj pani doswiadczonemu fryzjerowi-wlasciciel zakladu namawial na
> wystylizowanie modnej fryzury . Nie mialam ochoty na scinanie, czekalam

Teraz wez, napisz do niego pismo oficjalne za potwierdenie odbiru. Ze
uwazasz ze:
1/ namowil Cie na strzyzenie i jako fachowcowi zaufalas, czego wynikiem
jest absolutnie zniszczona fryzura

i tutaj opisz: ze od dzisiaj za cel stawiasz sobie zniechecic kazdego
dnia przynajmniej 1 osobe do strzyzenia u niego

2/ masz prawo przypuszczac, ze twoje wlosy, jako ze zostaly sciete w
specyficzny sposob zostana uzyte do innych celow - nie wyrazasz na to
zgody i postarasz sie sprawdzic przy pomocy wszystkich dostepnych Ci
srodkow czy taka sytuacja nie bedzie miala miejsca, natomiast jesli juz
zaszla to jej skutki beda czysto cywilno prawne.

3/ rzadaj zadoscuczynienia finansowego za wyrzadzone szkody, poneiwaz to
co mialas na glowie a to co masz teraz jest absolutnie NIE LEPSZE niz to
co bylo.

4/ zglos tez sprawe do "konsumentow" i sprawdz wszystkie mozliwosci
dokuczenia gosciowi: potem wypisz je rowniez w liscie.

List musi byc oficjalny pelny prawniczej-chlodnej-nienawisci.

I tyle. Moze sie wystraszy, moze nie. Zawsze to jednak cos.

Tmi

psychologia w Poznaniu
podyplomowe- trener?
Krzyżowcy przybywają - ciekawy artykuł nt. uzależnień - alkoholizm, seksoholizm ...
partnerka
osłona