Re: jeszcze abonament

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: jeszcze abonament
Date: Wed, 28 Aug 2002 16:48:45 +0200

Prusak napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez tak myslalem gdy mowiono o tej calej reformie. Tylko po wprowadzeniu
> okazalo sie, ze musze uzyskac najpierw promesse od swojej kasy chorych, by
> moc leczyc sie w szpitalu w sasiednim miescie. Niestety ten szpital nalezy
> do innego wojewodztwa i innej ksch. Po reformie pacjent zostal
> ubezwlasnowolniony.

Dlatego też i Kasa Chorych musi być wybieralna !!! - wtedy wybierasz tą,
która daje ci największe możliwości na Twoim terenia, a także w głównych
centrach medycznych.

> To lekarz, a zwlaszcza kasa chorych, wie lepiej gdzie
> mam byc leczony. Zawsze leczylem sie u lekarzy w Bialymstoku i do tych
> lekarzy mam zaufanie. Dzis musze jechac do Olsztyna, ktory nie ma tak dobrej
> kadry lekarskiej, a chcialbym nadal leczyc sie w B-stoku. Moge tam leczyc
> sie, ale musze zaplacic z wlasnej kieszeni. To po co ja place te skladke na
> ksch i to 2 razy: raz z renty i drugi z DG.

Brak - możliwości wyboru ubezpieczyciela :(
To jest główny błąd reformy - to co powstało to jest nieudana krzyżówka
systemy amerykańskiego - z .... :(

> A Ty chcesz by byl bogaty slask, warszawka a reszta to morze biedy :(
> Niedoczekanie :)

Nie - nie chcę tego - dlatego dałem ":("
Ale nie chcę też centralizacji - bo wtedy i śląsk i warszawa i reszta
Polski ucierpi na tym. To już było i się nie sprawdziło.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |