jeszcze lasagne

11. Data: 2005-11-15 09:47:42

Temat: Re: jeszcze lasagne
Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elzet" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dl580o$hev$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak zrobić lasagne najnizej kaloryczne? Macie jakies pomysły? Czy sos
> beszamelowy można zastąpić czymś "chudym"? Będę wdzieczna za porady.

Bardzo dziękuję za wszystkie porady.

12. Data: 2005-11-15 09:49:37

Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "elzet" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> 1. pomidory, pieczarki, papryke, cebule, czosnek do miksera, na papke, na
> gleboka patelnie, dodaje odrobine oliwy z oliwek, przyprawy, dusze az sie
> nieco zagesci.
> Plat makaronu-sos-troche startego sera i tak na zmiane. Na wierzch sos z
> odrobiny smietany 18stki jajka i malej ilosci startego na wiorki sera.

Dzięki, dzisiaj wykorzystam instrukcję nr 1. To dobry pomysł.

13. Data: 2005-11-15 10:58:15

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze chcesz jeszcze jakis "chudy" przepis? Jestem specjalistka w tej
dziedzinie.
Nie smakuja one jak oryginaly, co do tego nie mam zludzen, ale cos za cos
:-))

Magda

14. Data: 2005-11-15 11:09:24

Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A moze chcesz jeszcze jakis "chudy" przepis? Jestem specjalistka w tej
> dziedzinie.

Oczywiście, bardzo potrzebuję "chudych" przepisów. Byle tylko nie
wymagały trzech tysięcy wymyślnych składników, bo takie często spotykam. Aha
i bez soi, ciecierzycy itp. Bardzo Ci dziękuje.

15. Data: 2005-11-15 11:46:59

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Aha
> i bez soi, ciecierzycy itp. Bardzo Ci dziękuje.

Eeee, nieee, to calkiem zwykle jedzenie tylko zmodyfikowane :-)
Np. "prawie pomidorowa" pycha. I to nawet wg nie odchudzajacych sie gosci.
Gotuje normalnie rosol na kawalku drobiu z duza iloscia warzyw, nastepnie
wszystkie warzywa wyciagam i ...daje psom, mieso obieram i wrzucam do zupy
tylko chude.
Gotuje na parze warzywa: marchewke, brokuly, kalafior, ze dwa srednie
ziemniaki, seler, seler naciowy, pietruszke itd, generalnie to co mam, tak,
zeby wyszedl caly koszyczek. Ugotowane warzywa do miksera, do tego
koncentrat pomidorowy albo pomidory z puszki, albo sok pomidorowy i miksuje
tak dlugo az wyglada jak bobofrut czy inne takie.
To do zupy i powstaje gesta zupa, ktora mozna sie porzadnie najesc i nie ma
miliona kalorii. Nie daje juz makaronu.

Lody robie tak: kilka zoltek +chudy twarog+jogurt naturalny+troche
slodziku+owoce. Miksuje, do zamrazalnika. Generalnie robie 'na oko', czasem
na koniec dodaje jakies orzechy.

Golabki tak jak zwykle ale farsz z miesa mielonego drobiowego +pieczarki
(bardzo drobniutko)+cebula+czosnek+pietruszka+jedno jajko+przyprawy. Po
zawinieciu w kapuste nie smaze ich juz tylko od razu dusze. Sosu nie
zageszczam.

Tarte robie na ciemnej mace (i cienko ciasta), a na gore wrzucam bardzo duzo
farszu. Dobry jest z duszonego szpinaku z pieczarkami, odrobina skwarek i
ostrymi przyprawami.

Spagetti dokladnie tak jak sos na lasagne, z samych warzyw, dodaje jeszcze
duzo, najlepiej swiezych, ziol

Jak mi sie cos przypomni to napisze.
Magda

16. Data: 2005-11-15 18:03:37

Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee, nieee, to calkiem zwykle jedzenie tylko zmodyfikowane :-)

Niestety, tak już jest: albo smacznie, albo zdrowo". Przykra reguła.
Jeszcze raz dzięki. Na pewno wykrzystam to, co piszesz.

Przeterminowane filety
Braun Multiquick
Schab w papryce - przepis
www.dvd100.net No sabes lo que te estas perdiendo, 6IU7