filety sledziowe w occie

1. Data: 2005-11-11 19:44:46

Temat: filety sledziowe w occie
Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wiem, ze przepisow na sledzie mam cale multum kilka postow nizej, ale
chcialam zapytac czy moge te przepisy zastosowac do filetow sledziowych w
occie - takich w paczce?? Wymoczyc je najpierw? Jesli tak, to ile czasu? I
czy to, ze juz sa w occie zaweza pole manewru jesli chodzi o przyrzadzanie,
bo ocet juz je jakos "spaczyl"?? :))

Pozdrawiam,
Mati

2. Data: 2005-11-12 10:36:38

Temat: Re: filety sledziowe w occie
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

MatiBaliNati napisał(a):
> [...]
> czy to, ze juz sa w occie zaweza pole manewru jesli chodzi o przyrzadzanie,

nie nie da rady wyplukac tego octu ze sledzia...
zawsze bedzie mial octowy posmak...
Mars

3. Data: 2005-11-12 11:41:39

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:
> Mówiac szczerze, spotkalam sie dotad ze sledziami w occie
> wystepujacymi wylacznie w sloiku. W paczkach spotykalam -
> przynajmniej na razie - tylko sledzie a'la matjes, czyli solone.

u nas bywają. Dla ścisłości matjes to śledzie lekko solone, "dziewicze".

Waldek

4. Data: 2005-11-12 12:12:26

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości

> u nas bywają. Dla ścisłości matjes to śledzie lekko solone, "dziewicze".
>
> Waldek

Wcale nie tak letko....zjedz sobie jdenego to zobaczysz jak bedzie suszyło
;))))))))

mozna troszke pomoczyc..inna sprawa ze w sałatkach ta sól sie rozłazi..ale i
tak słone jest...tyle ze to kwestia gustu :))))

Marek

5. Data: 2005-11-12 16:30:10

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> [...]
>
> mozna troszke pomoczyc..inna sprawa ze w sałatkach ta sól sie rozłazi..ale i
> tak słone jest...tyle ze to kwestia gustu :))))

Z każdej firmy inaczej słone. Sprawdziłem niejednokrotnie.
Czasami tej samej z innej daty produkcji tez się różnią.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-11-13 08:33:10

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
Marek W. napisał(a):
> [...]

Z każdej firmy inaczej słone. Sprawdziłem niejednokrotnie.
Czasami tej samej z innej daty produkcji tez się różnią.

Obawiam sie ze soli to raczej nikt nie załuje...i to z paru powodów
raz jako konserwant
dwa ze to wiaze wode i na kilo wiecej wychodzi :))

ale i tak to kwestia smaku...sam widziałem takich
co to jeszcze sobie dosalali..

Marek

Co na urodziny
Zaparzacz do kawy