jeszcze migrena

1. Data: 2004-06-28 07:32:02

Temat: jeszcze migrena
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czasami miewam okrutne migreny, od wielu osób borykających się z tym
problemem słyszałam, ze podczas ciąży osoby te nie miały bóli
migrenowych -ile jest w tym prawdy? nie znalazłam żadnego potwierdzenia w
literaturze, pytam z ciekawości
pozdrawiam A

2. Data: 2004-06-28 11:02:57

Temat: Re: jeszcze migrena
Od: "m@rkop" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Jun 2004 09:32:02 +0200, Anetta napisał(a):

> słyszałam, ze podczas ciąży osoby te nie miały bóli
> migrenowych -ile jest w tym prawdy?

W imieniu mojej żony mogę potwierdzić te doniesienia :) Podczas obu ciąż
migrena nie występowała.

m@rkop

3. Data: 2004-06-28 11:07:58

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W imieniu mojej żony mogę potwierdzić te doniesienia :) Podczas obu ciąż
> migrena nie występowała.

wygląda na to, że jestem odmieńcem :(

4. Data: 2004-06-28 20:58:20

Od: "Wes" <6...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

nie jesteś odmieńcem, mam migreny od dziecka i niestety miewałam je także
podczas ciąży. Po urodzeniu dziecka też nie przeszło:(((
Może na Ciebie wpłynie ciąża i pozbędziesz się migreny, czego życzę.

Pozdrawiam

Iwona

5. Data: 2004-06-29 08:28:26

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może na Ciebie wpłynie ciąża i pozbędziesz się migreny, czego życzę.

Dziękuję za słowa otuchy, jestem w ciąży i miałam już ból migrenowy, wiec
chyba nie należę do tych które się pozbyły :( pozdrawiam A

tłusta cera - jak zaradzić
skurcz łydki
zaparcia a czarna porzeczka
Informacja dla Pań chorych na osteoporoz
"cos na glowie"