jeszcze o sianiu

11. Data: 2005-01-17 17:51:34

Temat: Re: jeszcze o sianiu
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> To jakiś, taki uśmiech aż od podgardla.
> :-)
> pozdrawiam pogodnie
> skryba

A czym się różni:-)) od ((-: ??>

12. Data: 2005-01-17 17:56:16

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, przeczytawszy od deski do deski Statut SiS SOS i obejrzawszy w
> nim rysunki, jako sępie pisklę ( statutowo wysępilam od Zielki mięty i
> poza statutowo z dobrego serca dostałam Lobelie i czosnek, który na
> wszelki wypadek. nie wiedząc jaki, posadziłam w różach) wnioskuję o
> lilie w kolorze innym niż pomaranczowe. Moje pomaranczowe raz posadzone
> dwa lata temu, rozrastają się i kwitna bez opamiętania. Jak wydębię
> gdzieś cyfrówkę, to pstryknę i wstawię w galerie do wysępienia.
> michalina

Lilie białe mogę wysłać, jak będzie bliżej wiosny możesz się przypomnieć ,
pozdrawiam, Bogda>

13. Data: 2005-01-17 18:01:25

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> ?

> A czym się różni:-)) od ((-: ??>

Sama sobie napisałaś (naklikałaś) czcionką i jej kształtem.
:-))
Pozdrawiam pogodnie po zmroku
skryba

14. Data: 2005-01-17 20:05:54

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielka napisał(a):

> Lobelia wielka Lobelia siphilitica "Alba"
> Czosnek glowkowaty Allium sphaerocephalon
> Pozdrawiam, Krystyna

Dziekuję pieknie, to w różach będzie mu dobrze, teraz już nie wykopię.
Może na jesień, tym bardziej, że u mnie zmrozilo.
Pozdrawiam
michalina

15. Data: 2005-01-17 20:07:01

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisał(a):

> Lilie białe mogę wysłać, jak będzie bliżej wiosny możesz się przypomnieć ,
> pozdrawiam, Bogda>

A przypomnę na pewno. Adres emaliowy juz w kajeciku zapisany.
serdeczności
michalina

16. Data: 2005-01-17 20:16:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

| A przypomnę na pewno. Adres emaliowy juz w kajeciku zapisany.

Jesteście pewne, że lilie białe przesadza się wiosną?

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2005-01-17 20:39:15

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Jesteście pewne, że lilie białe przesadza się wiosną?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ja prawie niczego z zakresu ogrodka nie jestem pewna. Pomaranczowe
dostałam na wiosnę, ale to są takie najzwyklejsze, żeby nazwa ulicy byla
zaznaczona, a poza tym darowanemu...
michalina

18. Data: 2005-01-17 20:44:04

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do Lobeli, to boję się, że u mnie mimo, że gliniasto, to jednak za
> sucho.

Myślę że u mnie byłoby Jej znacznie lepiej bo i cieniście i wilgotno ;-)

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-01-17 21:56:43

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Basia.

Pewna nie jestem, jednak tę lilię przesadzałam już o przeróżnych porach roku
i zawsze się przyjmowała.
Przy okazji - teraz jest pięknie zielona!! ale tylko ta, inne chyba
mądrzejsze cicho siedzą w ziemi .
Pozdrawiam, Bogda

20. Data: 2005-01-17 22:11:32

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2005 22:56:43 +0100, Bogda napisał(a):

> Pewna nie jestem, jednak tę lilię przesadzałam już o przeróżnych porach roku
> i zawsze się przyjmowała.
> Przy okazji - teraz jest pięknie zielona!! ale tylko ta, inne chyba
> mądrzejsze cicho siedzą w ziemi .

Bo to zapewne lilium candidum, one tak mają:)
A najlepiej przesadzać je w sierpniu, jeśli chodzi o lilie to akurat jest
wyjątek. Resztę najlepiej we wrześniu/październiku.

Pozdrawiam
Marta

maki, siwce i inne takie
A jednak zalane korzenie
Ixiolirion tataricum
Projektowanie terenów zieleni-gdzie policealnie wieczorowo?
Świetlik łąkowy