jeszcze raz o matowaniu

1. Data: 2004-06-05 11:15:26

Temat: jeszcze raz o matowaniu
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wczoraj pierwszy raz po 5 godzinach tanczenia nie mialam calej swiecacej
twarzy!!!
Zasluga tego jest podklad Clarins multi- matujacy.
heh po tylu latach probowania i narzekania nie sadzilam ze kiedys jeszcze
bede matowo wygladac na imprezie :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2004-06-05 11:54:46

Temat: Re: jeszcze raz o matowaniu
Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zasluga tego jest podklad Clarins multi- matujacy.
> heh po tylu latach probowania i narzekania nie sadzilam ze kiedys jeszcze

A ile ten podkladzik kosztuje? i do jakiej cery jest ?

Bea

1. Data: 2004-06-05 12:22:10

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zasluga tego jest podklad Clarins multi- matujacy.
> heh po tylu latach probowania i narzekania nie sadzilam ze kiedys jeszcze

Jaka jets pelna nazwa tego podkladu, czy jest rowniez kryjacy?

1. Data: 2004-06-05 19:23:01

Od: "news.tpnet.pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-05 22:28:00

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywa sie teint fluide multi-matifiant Clarins.
I teraz opis z tylu opakowania
* matuje na dlugi okres czasu - potwierdzam
* chroni przed zanieczyszczeniem (protection anti -pollution)
* chroni przed powstawaniem zaskornikow (non comedogene)
* testowany dermatologicznie.

wg kryje, moze nie jakos bardz, ale kryje - mam troche przebarwien i je
maskuje
Co do typu cery hm to nie wiem, Ja mam mieszana ze sklonnoscia do tlustej.

Co do ceny to nie wiem, jaka jest.
Pewnie mozna kupic w kazdej perfumerii sprzedajacej kosmetyki selektywne.

1. Data: 2004-06-05 22:34:24

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea":

> A ile ten podkladzik kosztuje? i do jakiej cery jest ?

http://tinyurl.com/24nb3

Masaze zdrowotne, wyszczuplajace, lecznicze
Masaz zdrowotny
tusz wydluzajacy rzesy
Gdzie 'Fluid rozswietlajacy' Vipery - Warszawa ?
Zapraszam do zapozania sie oferta