tusz wydluzajacy rzesy

1. Data: 2004-06-05 05:11:36

Temat: tusz wydluzajacy rzesy
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taki tusz loreal, gdzie z 1 strony jest tusz bialy, a z drugiej czarny
i maluje sie rzesy najpierw tym bialym, a potem czarnym. czy uzywalyscie
moze tego tuszu? ile on kosztuje? czy moze sa jakies lepsze?

1. Data: 2004-06-05 07:49:14

Temat: Re: tusz wydluzajacy rzesy
Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-05 07:11, Użytkownik Ruua napisał:
> jest taki tusz loreal, gdzie z 1 strony jest tusz bialy, a z drugiej czarny
> i maluje sie rzesy najpierw tym bialym, a potem czarnym. czy uzywalyscie
> moze tego tuszu? ile on kosztuje? czy moze sa jakies lepsze?

Ja używam, jestem dosyć zadowolona, efekt jest dosyć spektakularny, juz
prawie na granicy teatralności.
Wady:
- łatwo o efekt owadzich nóżek, bo rzęsy pokryte są grubą warstwą,
- na początku nie mogłam się przyzwyczaić do szczoteczki
(subiektywnie),
- biała baza szybko zgęstniała, w tej chwili (po 3 miesiącach)
nakładam jej 2 albo 3 warstwy i dopiero widzę ją na rzęsach i dopiero na
to kolor.

Były tez dyskusje czy czekać aż baza wyschnie, czy nakładać kolor od
razu,ja czekam, bo miałam wrażenie, że nakładam bazę i ściągam ją
jeszcze mokrą nakładając tusz kolorowy.

Cena: jak kupiłam na Allegro za 35 + koszty wysyłki, w sklepie na pewno
< 50.

Pozdrawiam

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl JID::t...@c...pl GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-06-05 08:33:57

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> [...]
> czarny i maluje sie rzesy najpierw tym bialym, a potem czarnym. czy
> uzywalyscie moze tego tuszu? ile on kosztuje? czy moze sa jakies

Pewnie, że są lepsze! Podobno Bourjois Coup de Theatre jest lepszy, a działa
na tej samej zasadzie. Mam ten tusz i jestem bardzo zadowolona. Nie skleja
rzęs, nie obsypuje się i faktycznie wydłuża rzęsy w widoczny sposób.
Aczkolwiek jeśli możesz sobie pozwolić na coś droższego, to polecam Diorshow
Diora. Tusz kosztuje ok. 109 zł i efekt, który oferuje jest wręcz
nieporównywalny do Bourjois!

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-05 08:49:00

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Diorshow
> Diora. Tusz kosztuje ok. 109 zł i efekt, który oferuje jest wręcz

A czy jest coś podobnego w wersji wodoodpornej?
agatka

1. Data: 2004-06-05 09:43:43

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Diorshow
> Diora. Tusz kosztuje ok. 109 zł i efekt, który oferuje jest wręcz
> nieporównywalny do Bourjois!

chyba poprzednia seria limitowana byla lepsza bo teraz to jest poprostu
jakies badziew.
kupilam i szybko sie pozbyłam.
polecam baze pod tusz lancome ,na ta baze tusz i efek jest poprostu mega
wydłużający .
p.

1. Data: 2004-06-05 10:25:57

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Aczkolwiek jeśli możesz sobie pozwolić na coś droższego, to polecam
Diorshow
> Diora. Tusz kosztuje ok. 109 zł i efekt, który oferuje jest wręcz
> nieporównywalny do Bourjois!

nie wiem, czy ten, ale mialam tusz wydluzajacy diora i nie bylam zadowolona.
szybko wysechl i zmarnial.

1. Data: 2004-06-05 20:25:38

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:

> A czy jest coś podobnego w wersji wodoodpornej?
> agatka

Nie słyszałam.

Ligeia

1. Data: 2004-06-05 20:27:36

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> polecam Diorshow
>>
> chyba poprzednia seria limitowana byla lepsza bo teraz to jest
> poprostu jakies badziew.
> kupilam i szybko sie pozbyłam.

Nie próbowałam poprzedniej wersji, bo swój tusz nabyłam stosunkowo niedawno.
Nie wiem, co rozumiesz poprzez "badziew", ale dla mnie Diorshow sprawdza się
znakomicie. Bardzo wydłuża i pogrubia rzęsy (efekt jest naprawdę widoczny i
teatralny), nie skleja ich, nie obsypuje się nawet po długim "noszeniu". Dla
mnie b.dobry.

Ligeia

1. Data: 2004-06-05 20:28:14

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> nie wiem, czy ten, ale mialam tusz wydluzajacy diora i nie bylam
> zadowolona. szybko wysechl i zmarnial.

Mój, jak na razie, trzyma się świetnie. :-) Mam go miesiąc, może trochę
dłużej, i nie zauważyłam żadnych oznak wysuszenia.

Ligeia

1. Data: 2004-06-07 13:27:47

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i maluje sie rzesy najpierw tym bialym, a potem czarnym. czy uzywalyscie
> moze tego tuszu? ile on kosztuje? czy moze sa jakies lepsze?

uzywalyscie i tak samo go nie lubicie jak tuszu burzuja coup de tehatre o
podobnych mozliwosciach. ale nie dlatego ze zle dziala, bo oba dzialaja
calkiem fajnie tylko dlatego ze troche dlugo trwa malowanie. najpierw biale
poczekac az wyschnie potem kolor..... a na dodatek oba powoduja u mnie
uczulenie (a raczej ta biala baza) ...... :(
to nie dla mnie. burzuj wydawal mi sie troche gorszy albo ta biala baze
mialam podeschnieta bo musialam ze 3 razy nia malowac zeby coskolwiek dalo
sie zauwazyc. A tak pozatym to ten z loreala to pierwszy ich tusz ktory da
sie uzywac :)
cena loreala to okolo 50 zl z burzuj kosztowal chyba jakies 65 ale moge sie
mylic ;)

pozdr

Gdzie 'Fluid rozswietlajacy' Vipery - Warszawa ?
Zapraszam do zapozania sie oferta
wkladnki?
eau fraiche...?
Kraków- gdzie sklepy z odzieza ciazowa