jolka jolka Gabi

1. Data: 2004-08-21 21:42:44

Temat: jolka jolka Gabi
Od: "jolka jolka" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Piotr M. Poprosił mnie zebym coś wiecej o sobie napisała. Czynie to z miłą
chęcią, ponieważ Wy wszyscy sie znacie a ja jestem mozna powiedziec "nowa"
Rocznik 1950, mężatka od 34 lat, ekonomista, syn - student.Miejsce
zamieszkania Warszawa.
Kilkanaście lat temu wypadek samochodowy i wiele innych schorzeń.
Kiedy miałam wiecej siły bo jako ON miałam duzo czasu, pomagałam wszystkim,
kto o to poprosił, teraz niestety sama nieraz potrzebuję pomocy.
Przez szereg lat pomagałam osobom chorym na nowotwory, niestety za bardzo sie
do nich przywiązywałam, każde odejscie takiej osoby przezywałam tak jakby to
odszedł ktoś z mojej najblizszej rodziny. Teraz sama jestem chora wiec wiem
co mnie czeka za kilka miesiecy moze kilka jeszcze lat, ale sie nie daję i
zawsze mam uśmiech na twarzy.Jestem ciekawa świata, nowych ludzi, bardzo
wrażliwa na ludzką krzywdę.Jeżdzę samochodem od 16 roku zycia, teraz stoi moj
gracik zepsuty na parkingu i nie wiem kiedy do niego wsiądę.
Co do moich zainteresowań to dobra ksiażka,ale oczęta bolą od czytania, dobry
film o ktory trudno w TV. Jak mam siedzieć w kinie to wolę wybrać teatr, albo
filharmonie , może być dobry jazz, klasyczny rock i ogolnie dobra muzyka.
Lubie Smiech dobry żart, ostrego rozmówcę.
I to chyba wszystko na razie
Pozdrawiam i całuje Gabi

2. Data: 2004-08-22 07:46:02

Temat: Re: jolka jolka Gabi
Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolka jolka" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Dzień dobry Wszystkim,
Dzień dobry Gabi,

Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę,

--
Do usłyszenia
Sylwi@

3. Data: 2004-08-22 07:58:16

Od: "jolka jolka" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> napisał(a):

> Użytkownik "jolka jolka" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]

POzdrawiam równiez i miłego tygodnia w pracy bo ja niestety nie pracuje .
Gabi

4. Data: 2004-08-22 08:13:52

Od: "jolka kur" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-08-22 08:15:08

Od: "jolka kur" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj imienniczko na grupie. POwodzenia życze. Jola

6. Data: 2004-08-22 08:17:16

Od: "jolka kur" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> napisał(a):

> [...]
Cześc "mordeczko" jak tam? napisz coś mi na meila do usłyszenia Jola

materace przeciwodleżynowe
Jolka Jolka
Telepraca
Kurs języka migowego w Warszawie