już wiem, jakie okulary...

31. Data: 2003-12-28 16:16:30

Temat: Re: już wiem, jakie okulary...
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
news:bsigc4.3vscmfl.1@sa.re...

> Nie przejmuj sie Agata, mi Robert powiedzial, ze homeopatia nie dziala
> a mi dalej pomaga :)))
> Moze na przekor ;)
>
> --
> Pozdrawiam, Sabina

...no, niestety - ze mną jest trochę trudniej :( Do środków
farmaceutycznych podchodzę dość racjonalnie, pewno trzeba byłoby jakichś
bardzo wiarygodnych badań klinicznych, żeby przekonać mnie, że coś działa,
dlatego w badaniach pewno byłabym dobra do tzw. "grupy kontrolnej" :))
...btw, na co homeopatia Ci pomaga, przypuszczam, że nie chodzi o
krótkowzroczność?

pozdrawiam "poświątecznie"
Agata

32. Data: 2003-12-28 23:55:18

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Dec 2003 17:16:30 +0100, "Agata"
<s...@p...onet.pl> wrote:

>...no, niestety - ze mną jest trochę trudniej :( Do środków
>farmaceutycznych podchodzę dość racjonalnie, pewno trzeba byłoby jakichś
>bardzo wiarygodnych badań klinicznych, żeby przekonać mnie, że coś działa,

Pisalas cos o placebo, moze zle zrozumialam.

>dlatego w badaniach pewno byłabym dobra do tzw. "grupy kontrolnej" :))
>...btw, na co homeopatia Ci pomaga, przypuszczam, że nie chodzi o
>krótkowzroczność?

Do tej pory na migdalki i stluczenia :)

Ostatnio dziwnie szybko brzydko zapowiadajaca sie grypa przeszla, ale
to moze akurat witamina C pomogla, ktora tez podobno zupelnie na
przeziebienia nie pomaga wg ostatnich badan :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

33. Data: 2003-12-29 11:25:12

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisalas cos o placebo, moze zle zrozumialam.

...dlatego właśnie cieszę się, gdy uzyskam efekt placebo - bo jest poprawa,
a zazwyczaj mniej szkód, niż przy leku :)

> Do tej pory na migdalki i stluczenia :)

...no, w zasadzie mnie pomogła profilaktycznie przy grypie - brałam zimą
oscylococcinum (nie wiem, czy nie przekręciłam nazwy?) przez 2 lata, bez
specjalnej wiary w skuteczność, ale na grypę nie chorowałam! A w tym roku
nie biorę, no i na razie też nie choruję... Hm, już chyba trochę odbiegłam
od głównego wątku, przepraszam :(

> Pozdrawiam, Sabina

pozdrawiam,
Agata