jw construction

1. Data: 2002-07-16 07:43:59

Temat: jw construction
Od: "Paweł" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę o opinię na temat budowanych domów przez firmę j.w. construction

1. Data: 2002-07-16 10:14:47

Temat: Re: jw construction
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> proszę o opinię na temat budowanych domów przez firmę j.w. construction

Buduja tanim kosztem, z kiepskich materialow. Ale za to buduja tanio i maja
wielka zalete: buduja faktycznie, wplacajac im pieniadze ma sie pewnosc, ze
nie znikna za miesiac niewiadomo gdzie.
Jesli nie boisz sie utarczek, drobnych poprawek i problemow - spokojnie
mozesz od nich mieszkanie kupowac.

Przez pewien czas szla za nimi fama fatalnej jakosci mieszkan, pochodzila
ona z ich pierwszego osiedla, ktore faktycznie bylo spieprzone na maxa.
Teraz jednak (przy uwzglednieniu pierwszego zdania tego postu) nie jest tak
zle, niedorobki sa w zasadzie jedynie drobne, po ich zgloszeniu usuwane sa
bez gadania.
Sam mam od nich mieszkanie, wszystkie sciany proste, najpowazniejsze zale,
jakie do nich mialem to: nieszczelne okno (wymienili uszczelke) i uszkodzona
futryna drzwi balkonowych (nie zgodzilem sie na wymiane, zwrocili mi
rownowartosc nowej futryny). Pozatym wszystko OK.
Podstawowa zasada przy kupowaniu jakiegokolwiek mieszkania jednak jest taka:
nie kupuj w ciemno! Wez poziomnice, miarke, kogos kto wie jak sie tym
poslugiwac, jesli sam jestes "nietechniczny", jedz na budowe obejrzyj
mieszkanie, obmierz je, sprawdz w wydziale geodezji co bedziesz mial w
sasiedztwie i dopiero kupuj. Mieszkanie to zbyt powazna sprawa, zeby sie
spieszyc, kupowac cos, co jeszcze z poziomu gleby nie wyroslo.
I nie wierz w obietnice ich handlowcow. Oni obiecaja ci wszystko, bo ich to
nic nie kosztuje. Kazda ich informacje sprawdzaj, polowa z nich to na ogol
bzdury, zwlaszcza jak bedziesz slyszal, ze: autobus tam bedzie jezdzil od
przyszlego tygodnia, jutro maja postawic przystanek, telefony juz sa,
kablowka i internet beda na jesieni"

J.

1. Data: 2002-07-16 10:42:29

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
maja
> wielka zalete: buduja faktycznie, wplacajac im pieniadze ma sie pewnosc,

Zgadzam sie ze wszystkim co napisal Jarek P. Rowniez kupilam od nich
mieszkanie, mieszkam w nim od konca marca. Owszem byly drobne usterki, ale
wiekszosc z nich zostala usunieta przed odbiorem. Czekalam na ich usuniecie
2 dni. Nieszczelne okno uszczelniali troche dluzej, bo trudno sprawdzic
szczelnosc jak nie ma deszczu. Ale bez problemow. Zglaszalam majstrowi, ten
dawal fachowca na poczekaniu.
Kupujac od nich mieszkanie na pewno musisz sie nastawic na to, ze nie od
razu beda chodniki ulice, zielen no i ogolnie skonczona budowa. Mieszkania
oddaja, jak blok jest praktycznie skonczony, ale nic poza tym. U mnie na
osiedlu wlasnie koncza chodniki, parking np. jeszcze nie jest oddany,
aczkolwiek w nocy mozna tam spokojnie parkowac. W dzien jeszcze pracuja.

Joanna

1. Data: 2002-08-13 10:15:58

Temat: Odp: jw construction
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> czy to oznacza że są na tyle wiarygodni, że nie okaże się po kilku
> miesiacach ze moje mieszkanie stoi na gruncie kogos innego?

Tak. JW jest kontrowersyjne, można długo dyskutować o ich jakości, ale w tym
temacie nie masz się czego obawiać.

> a instalacje woda / elektryka są zrobione profesjonalnie czy na łapu
> capu?

Do elektryki nie mam żadnych zastrzezen, moze poza tanimi i nedznej jakosci
gniazkami i kiepskimi puszkami, ktorych sie nie trzymaja pazurki (gniazdko
latwo wyrwac ze sciany). Polaczenia skrecane, ale kabel porzadny, nie ma
problemow. Instalacja telefoniczna taka na aby aby, niestety zadnych innych
instalacji, domofonowej ani TVK nie ma.

> olicznikowują z defaultu mieszkania?

Liczniki elektryczne zalozyli u mnie po pol roku od wprowadzenia sie (no,
ale jak ja sie wprowadzilem, to jeszcze pod blokiem plac budowy mialem),
wczesniej placilem ryczalt. CW olicznikowali niemal od razu. Na temat
opomiarowania CO nic nie wiem.

J.

Przygotowanie drewna do malowania [balkon]
Docieplenie .
Parapety z brzeziny
Malowanie na bialo
Jakie c.o. na gaz w malym mieszkaniu?