kabina bez brodzika

11. Data: 2008-07-07 15:56:33

Temat: Re: kabina bez brodzika
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekD pisze:

> Zerknij na wątek 'syfon pod prysznicem' na pl.misc.budowanie z 03-03-2008.

Dzieki.

th

12. Data: 2008-07-07 16:07:10

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości
> Generalnie pisałem o szczelności i łatwości utrzymania w czystości - niezwykle
> ważna rzecz - grzybice to paskudna rzecz. Stąd wynika, ze najlepsze są żeliwne
> emaliowane i blaszane emaliowane.
miałeś kiedyś styczność z prysznicem bez brodzika? mi sie wydaje, że nie

13. Data: 2008-07-07 17:13:26

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:g4tevk$i4b$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości
> miałeś kiedyś styczność z prysznicem bez brodzika? mi sie wydaje, że nie

Śmieszny jesteś. Choćby w wojsku. :-P))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

14. Data: 2008-07-07 17:19:16

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Uważam za poroniony pomysł kabinę z posadzką zamiast brodzika. Chyba, że
> masz jeszcze wannę. Nowoczesne techologie są dobre póki coś nie pęknie ze
> starości. Owszem, można układać folie i takie tam, terrakoty z wykończeniem
> przeciwpoślizgowym, ale w sumie brodzik to gwarancja.

a co ze stykiem brodzika ze ścianą itp? wychodzenie z brodzika jest bardziej
niebezpieczne od prysznica bez brodzika
w samym brodziku też jest ślisko - na moich płytkach nie

15. Data: 2008-07-08 05:18:36

Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> chce zrobic kabine prysznicowa bez brodzika.
> Czy wystarczy zatem po prostu podloge wykafelkowac, czy trzeba ja jakos
> specjalnie przygotowac, uszczelnic czy robic jakies inne zabiegi, zwykle
> fugi czy jakies specjalne?
>

> pozdrawiam,
> th

Na siłę nie musisz. Wystarczy jak zatrzesz przed kafelkowaniem dobrzym
klejem np atlasem plus.
Posadzkę mozesz pomalowac dwukrotnie szkłem wodnym (tanio) lub kilkukrotnie
unigruntem (nieco drożej) lub folią w płynie lub jakimiś izolatorami
bitumicznymi (drogo).
Wszystkie te środki muszą przed kładzeniem kafelek bardzo porządnie
wyschnąć - minimum jedną dobę, ja bym czekał minimum dwie.
--
Jackare

16. Data: 2008-07-08 06:55:24

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare pisze:

> [...]
> Wszystkie te środki muszą przed kładzeniem kafelek bardzo porządnie
> wyschnąć - minimum jedną dobę, ja bym czekał minimum dwie.

Jeszcze raz dzieki za wszystkie odpowiedzi.

th

17. Data: 2008-07-08 06:56:07

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze:

> Prosze nie wyciagaj gowna z KF, z tym durniem sie nie dyskutuje, jego sie
> PLONKUJE !

Sorry :) mam go KF-ie na wiekszosci grup, wiec zapomnialam, jak sie z
tym czyms dyskutuje.

th

18. Data: 2008-07-08 18:55:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jul 2008 17:32:56 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> chcesz kasę oszczędzić to machnij ręką na takie pomysły. Nie ma jak łazienka
> z wanną i obok kabina prysznicowa (sauna) z brodzikiem.

Dokładnie.
Znajomi się "wysadzili" na oryginalność, po czym kiedy im się zatkało coś w
odpływie, trzeba było rąbać płytki pod calutką kabiną. Ekstra po prostu.
A tak - wyjęłoby się brodzik, odetkało, założyło ten sam albo nowy i po
krzyku.
Nie mówiąc o tym, że im na fugach na podłodze w kabinie piękny grzyb rósł,
no ekstra po prostu. I niczym zwalczyć nie dało rady, bo ciągle mokro - myć
się przecież ciągle trzeba, do sąsiada się nie pójdzie.
I ślisko - znajomy rąbnął w kabinie na te swoje "oryginalne" płytki, to
mial sińce prawie pół roku i ubytek słuchu (po urazie głowy). A tak -
upadłby na plastik lub gładką lekko amortyzującą blachę, a nie na kamień.

Założyli brodziki - po szkodzie, oczywiście.

19. Data: 2008-07-08 18:57:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Jul 2008 08:56:07 +0200, Theli napisał(a):

> tym czyms

Ejże, czyżby nadczłowiek dyskutował o brodziku? Błee, takie przyziemne
sprawy... stworzona jesteś do wyższych celów.

20. Data: 2008-07-08 20:25:22

Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką kabinę prysznicową - brodzik posadzkowy firmy schedpol
Skorzystałem z gotowego produktu bo wydało mi się to rosądne, ale cała
reszta jest już dobrana indywidualnie
Jak będę miał zdjęcie to wrzucę.
PZDR

Jaki młynek do kawy?
Usunięcie śladów po "antyperspirancie" ?
stellenangebote airbus stellenangebot stuttgart Informatiker Informatikerin siemens deutschland
Deska dębowa, parkiet lakierowany za pół ceny
Pralka Polar - jak wyjąć pojemnik na proszek?