kabina prysznicowa czyli koszmar czyszczenia

1. Data: 2002-03-21 06:48:57

Temat: kabina prysznicowa czyli koszmar czyszczenia
Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,

czy macie jakies wyprobowane sposoby na oczyszczania wnetrza kabiny, chodzi
mi o zacieki. Jako zapracowany czlowiek nie mam nai czasu (ani ochoty) na
codzienne czyszczenie kabiny.
Z tego co slyszalem dostepny jest wosk, ktory przeciwdziala powstawaniu
zaciekow na szybach.
Czy ktos z was go uzywa? A moze znacie jakies bardziej domowe sposoby?

dziekuje za odzew
daniel

1. Data: 2002-03-21 09:02:53

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja czyszcze plynem do mycia szyb.
A.

1. Data: 2002-03-21 14:02:18

Od: "Przemo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej mało skuteczny sposób.
Przynajmniej w moim przypadku (pleksa).

1. Data: 2002-03-21 14:46:56

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam szklo
A.

1. Data: 2002-03-21 15:20:39

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 21 Mar 2002 15:46:56 +0100, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@t...pl> i powiedziała:

> ja mam szklo

Ja też mam szkło, ale płyn do mycia szyb jest OKDR. Ostatnio
odkryłam Cilit - kamień i rdza (najlepiej w spryskiwaczu). Zapobiegać
osadzaniu nie zapobiega, ale szybko i ładnie doprowadza do połysku.

Zuzanka

--
\ ^_ Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak * <z...@t...eu.org>
) ( =)= http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2002-03-21 19:43:06

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam od dawna paskudnie śmierdzącego płynu "RAVAK ANTICALC CONDITIONER"
(srebrna plastikowa butelka - właśnie zauważyłam, że tu podali nawet ardes
www.ravak.cz (he he ale nie w Polsce) - bardzo ładnie zmywa kilkuletni
kamień choć pierwszy raz męczyłam się nieźle przy myciu. Po pierwszym myciu
tylko flanelą nieznacznie osuszam szkło i raz na jakiś czas powtarzam
operację z powyższym śmierdziuchem... :)
kasia

1. Data: 2002-03-22 06:00:22

Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiabe" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko flanelą nieznacznie osuszam szkło i raz na jakiś czas powtarzam
> operację z powyższym śmierdziuchem... :)

dziekuje za rady, rozumiem, ze nie bedzie latwo i pachnaco :)

pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-03-22 10:24:28

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też mam szkło, ale płyn do mycia szyb jest OKDR.
moze to kwestia plynu. ja myje zielonym mrmusle czy jakos tak. wszystko
schodzi idealnie.
A.

1. Data: 2002-03-22 11:58:30

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 22 Mar 2002 11:24:28 +0100, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@t...pl> i powiedziała:

> moze to kwestia plynu. ja myje zielonym mrmusle czy jakos tak. wszystko
> schodzi idealnie.

Możliwe -- u mnie niebieski MrMuscle nie działa. Ale pewnie
też kwestia wody, bo dosyć parszywą mamy... W każdym razie Cilit od
Kamienia i Rdzy działa na hardcorowe zapaskudzenia.

Zuzanka

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
A cross upon her bedroom wall from grace she will fall

1. Data: 2002-03-22 12:23:39

Od: "Robert Kaliszuk" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz, zaraz, czy w tym wątku czasem nie chodziło o sposób nie na
czyszczenie zacieków ale na spływanie wody i nietworzenie się owych ?

Pozdrawiam

Robert

Panele
mocowanie lustra