kabina prysznicowa i zajawki plesni-grzyba

11. Data: 2010-06-28 11:12:48

Temat: Re: kabina prysznicowa i zajawki plesni-grzyba
Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com> napisał(a):

>Bo to święta racja.

Niby racja, ale to frazes - jak powiedznie, ze przyczyna wypadku bylo
niedostosowanie predkosci jazdy do panujacych warunkow na drodze.
Pod to wszystko podciagniesz, ale bez dociekania szczegolow malo znaczace
stwierdzenie.

>Powinno wystarczyć udrożnienie kanału wentylacyjnego.

Ja mam wyciag elekryczny tuz nad kabina, dodatkowo jeden na cala lazienke, laczna
wydajnosc
wentylatorow to okolo 150 m3 na godzine (mala lazienka okolo 6m2). A grzyb na
wilgotnych scianach w
kabinie i tak lubi wyskoczyc.

12. Data: 2010-06-28 11:49:45

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinno wystarczyć udrożnienie kanału wentylacyjnego.

Kanał jest drożny.

13. Data: 2010-06-29 20:30:41

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Korupcjusz" <k...@b...jest.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> laczna wydajnosc
> wentylatorow to okolo 150 m3 na godzine (mala lazienka okolo 6m2). A grzyb

To narazie napisałeś o wywiewie. A co z nawiewem ? Masz stały nawiew
powietrza do domu/mieszkania? Jak rozwiązany, gdzie zlokalizowany ?
--
Jackare

14. Data: 2010-06-29 20:39:26

Od: AA <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stały tekst jak się nie ma nic do powiedzenia w temacie.

Mieszkalem za mlodu z rodzicami i nigdy nie widzialem plesni w lazience.
A wiecej osob jej uzywalo niz dzis mojej lazienki.
Bylo natomiast duzo "kamienia".

> Mam poprawić
> wentylację? Mam zamontować wyciąg przemysłowy?

U mnie pomaga nie domykanie drzwi do lazienki po uzyciu. Klopotliwe bo
dzieciaki momentalnie szturmuja to pomieszczenie, ale juz zostawianie na
noc pomaga.

AA

15. Data: 2010-06-30 10:47:49

Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" <j...@i...pl> napisał(a):

>Użytkownik "Korupcjusz" <k...@b...jest.pl> napisał w wiadomości

>To narazie napisałeś o wywiewie. A co z nawiewem ? Masz stały nawiew
>powietrza do domu/mieszkania? Jak rozwiązany, gdzie zlokalizowany ?

Nawiew jest klasycznie z kratki wentylacyjnej w lazience. Jak wentylatory pracuja to
ciagnie
powietrze z miezskania .
Drzwi maja otwory wentylacyjne plus szczelina okolo centymetra miedzy dzwiami
a podloga.Jak pracuja dwa wentylatory w lazience wyraznie czuc na stopach ruch
zimnego
powietrza pod drzwiami.

16. Data: 2010-06-30 20:43:05

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Korupcjusz" <k...@b...jest.pl> napisał w wiadomości
/>
> [...]
> dzwiami
> a podloga.Jak pracuja dwa wentylatory w lazience wyraznie czuc na stopach

Kratka wentylacyjna to wywiew (jeżeli mówimy o kratce w kominie
wentylacyjnym. Otwory wentylacyjne w drzwiach to doprowadzenie powietrza do
pomieszczenia łazienki. Aby wentylacja w ogóle działała zazwyczaj nie są
potrzebne żadne wentylatory tylko właściwe doprowadzenie powietrza z
zewnątrz. Jeżeli masz w łazience piecyk gazowy lub kocioł CO, to stosowanie
wentylacji mechanicznej jest zabronione. Doprowadzenie powietrza do
mieszkania powinno być zapewnione np poprzez nawiewniki podokienne
zlokalizowane w pomieszczeniach innych niż łazienka. W łazience nie powinno
się stosować nawiewników doprowadzających powietrze bezpośrednio z zewnątrz.
--
Jackare

17. Data: 2010-06-30 20:46:04

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
W łazience nie powinno
> się stosować nawiewników doprowadzających powietrze bezpośrednio z
> zewnątrz.

Jest jeden wyjątek - gdy łazienka jest kotłownią (gdy wisi lub stoi w niej
kocioł CO), doprowadzenie powietrza z zewnątrz może być wymagane bo takie są
wymagania dla kotłowni.
--
Jackare

18. Data: 2010-07-01 05:58:08

Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>się stosować nawiewników doprowadzających powietrze bezpośrednio z zewnątrz.

Nie mam piecykow ani kotlow - rozmawiam o lazience w bloku.
Powietrze zasysa z mieszkania - a tam mam rozszczelnione okna,
wlasciwie to mam niepodomykane - no moze nie caly czas, bo miszkam
na poddaszu i mam skosne okna, wiec jak porzadnie leje to je domykam.

LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?
Chropowate kafelki - utrzymanie w czystosci
materiał na ścianę (w funkcji tapety)
Malowanie farba olejna ...i pozniej deszcz
frytkownica ktora lepsza