kakao???

1. Data: 2003-08-21 06:58:10

Temat: kakao???
Od: "Aleksandra" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za czasów Pewex-u i maleńkich prywatnych sklepików mozna było w Krakowie kupić
kakao o niepowtarzalnym smaku i aromacie, chyba holenderskie - van Houten (van
Houtten?). Wciąż bezskutecznie poszukuję - czy ktoś może gdzieś widział takie
kakao?
W sprzedaży dostępne są różne witaminizowane, granulowane, ale to nie to, nie
ten smak, nie ten kolor, nie ten zapach :-(((

Aleksandra

1. Data: 2003-08-22 16:07:35

Temat: Re: kakao???
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Aug 2003 08:58:10 +0200, "Aleksandra"
<s...@W...onet.pl> wrote:

> [...]
>Houtten?). Wciąż bezskutecznie poszukuję - czy ktoś może gdzieś widział takie

A patrzales w supermarketach? Nie powinno byc z tym problemu. Ja chyba
kupilam w Realu ale to z rok temu bylo bo wolno schodzi.

O, to moze przy okazji pytanie:
W przepisach czasami w skladzie jest kakao. Jak dla mnie powinno
chodzic o wlasnie takie holenderskie, czyli po prostu kakao, ale nigdy
nie jestem pewna czy nie chodzi o takie rozpuszczalne z cukrem.
Jak jest wg Was?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-08-22 17:59:25

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Aug 2003 18:07:35 +0200, Waćpanna lub Waćpan Sabinka, w
wiadomości <b...@s...re> zawarł, co następuje:

> [...]
> chodzic o wlasnie takie holenderskie, czyli po prostu kakao, ale nigdy
> nie jestem pewna czy nie chodzi o takie rozpuszczalne z cukrem.

zwykłe, czarne
większość przepisów IMO pochodzi z czasów, gdy jeszcze takich
rozpuszczalnych nie było, od naszych babć etc, tylko z modyfikacjami ;)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-22 18:00:24

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-10 17:42:32

Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

From: "Aleksandra" s...@p...onet.pl

> [...]
nie
| ten smak, nie ten kolor, nie ten zapach :-(((

Nie zawsze czytam codziennie wszystkie listy, stad opoznienie w odpowiedzi.
Aleksandro Droga :-)
Nic sie nie zmienilo, nadal w Polsce jest dostepne kako, o ktorym piszesz.
Na opakowaniu jest charakterystyczny wiatrak.
To jest TO! :-)
Pozdrowka :-0
Barbara

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-11 07:39:12

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście ,że tak.
W Rzeszowie nie miałam ostatnio kłopotów aby je dostać. Sa w małych
sklepikach i w tych mniejszych centrach handlowych.

--
Kasia- Rzeszów
Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> Nic sie nie zmienilo, nadal w Polsce jest dostepne kako, o ktorym piszesz.
> Na opakowaniu jest charakterystyczny wiatrak.

pasta jajeczna jak?
Sos ze swiezych pomidorow
Grillowanie na desce?
Przepis na dzien dzisiejszy / ryba w smietanie
Wiśnie z nalewki