Re: kalendarz z kubusiem puchatkiem

From: "Connie" <c...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: kalendarz z kubusiem puchatkiem
Date: Sat, 26 Jul 2003 16:50:15 +0200

"esterka" <e...@p...onet.pl> napisała
> znalazłam przez przypadek kalendarz z Kubusiem Puchatkiem, napewno przyda
> się wszystkim mamom

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=ERTZA&Rub
rID=19531&Show=%3E%3E&so
> rt=0

Dzięki Esterko! On już kiedyś był podawany, ale wtedy nie było tam obrazka z
kolorami ani klucza i sobie wtedy odpuściłam...

Ja wprawdzie nie mama, ale kalendarz jest świetny, więc i tak się cieszę
:o)))

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)