kalendarz z kubusiem puchatkiem

1. Data: 2003-07-26 14:37:03

Temat: kalendarz z kubusiem puchatkiem
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłam przez przypadek kalendarz z Kubusiem Puchatkiem, napewno przyda
się wszystkim mamom

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=ERTZA&Rub
rID=19531&Show=%3E%3E&so
rt=0

--
esterka

1. Data: 2003-07-26 14:50:15

Temat: Re: kalendarz z kubusiem puchatkiem
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"esterka" <e...@p...onet.pl> napisała
> znalazłam przez przypadek kalendarz z Kubusiem Puchatkiem, napewno przyda
> [...]

Dzięki Esterko! On już kiedyś był podawany, ale wtedy nie było tam obrazka z
kolorami ani klucza i sobie wtedy odpuściłam...

Ja wprawdzie nie mama, ale kalendarz jest świetny, więc i tak się cieszę
:o)))

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-07-26 16:00:01

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez nie mama ale i mnie się bardzo podoba

--
esterka

1. Data: 2003-07-26 19:43:16

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=ERTZA&Rub
rID=19531&Show=%3E%3E&so
> rt=0
dzięki :-)
kiedyś tam zaglądałam, ale nie było całego :-)
Serdeczne dzięki :-)
SaNi

jak zrobić OCZKA RAKOWE na szydełku?
wytrawianie szkła