jak zrobić OCZKA RAKOWE na szydełku?

1. Data: 2003-07-26 14:26:36

Temat: jak zrobić OCZKA RAKOWE na szydełku?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym wykończyć sweter ściegiem rakowym, ale ... nie umiem... albo nie
rozumiem opisu w gazecie... KTO MI POMOZE??? Proszę o kontakt pod adresem
mailowym: i...@w...pl

1. Data: 2003-07-29 11:08:11

Temat: Re: jak zrobić OCZKA RAKOWE na szydełku?
Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym wykończyć sweter ściegiem rakowym, ale ... nie umiem... albo
nie
> rozumiem opisu w gazecie... KTO MI POMOZE??? Proszę o kontakt pod adresem
> mailowym: i...@w...pl

czyżby to było to?
<http://www.stitchguide.com/stitches/crochet/stitch_
pages/cro_reverse_sc.htm
l>
właściwie to nie wiem jak są oczka rakowe po angielsku, ale to może
pasować.
Ja ich nigdy nie robiłam :(
A jak to nie te, to może znajdziesz je na tej stronie. Tam są filmiki, wiec
może pomogą.
Powodzenia
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2003-07-29 12:58:22

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(m...@p...onet.pl) napisał(a):

> Chciałabym wykończyć sweter ściegiem rakowym, ale ... nie umiem...
> albo nie rozumiem opisu w gazecie... KTO MI POMOZE???

Oczka rakowe to polslupki robione od lewa do prawa, czyli do tylu, rakiem....
to brzmi skomplikowanie, ale nie jest :))

pozdr.nann

1. Data: 2003-07-30 16:56:07

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, nie napisałam, że odpowiedziałam na priv.
Maugonia, wykończyłaś już sweter?
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

wytrawianie szkła