do Pusi- znaki zodiaku Lanarte

1. Data: 2003-07-26 09:23:36

Temat: do Pusi- znaki zodiaku Lanarte
Od: "JolaG" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zblizam sie do konca z moim skorpionem i chcialam sie podzielic z Toba swoim
rozwiazaniem, otoz po odwiedzeniu wielu sklepow i porownywaniu roznych
kolorkow, zdecydowalam sie na zastapienie DMC 24 mulinka DMC 5284, wyrzucic
5 i 8 bedzie 24 :)
Jestem bardzo zadowolona z efektow.
Napisz jak Ty rozwiazalas ten problemik.
Pozdrowienia z Gdyni-Jola
PS. Czytam grupe od dluzszego czasu, ale odzywam sie zadko z braku czasu.
Mam malutkiego,polrocznego synka Szymona i to z jego powodu nie bardzo teraz
mam czas na haftowanie i pisanie na grupe.

1. Data: 2003-07-28 15:01:43

Temat: Re: do Pusi- znaki zodiaku Lanarte
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zdecydowalam sie na zastapienie DMC 24 mulinka DMC 5284, wyrzucic
> 5 i 8 bedzie 24 :)
> Jestem bardzo zadowolona z efektow.
> Napisz jak Ty rozwiazalas ten problemik.

A ja zgodnie z sugestiami Madziuli i po przeanalizowaniu wzoru doszlam do
wniosku, że bedzie to złoty kolorek i takiego też użyłam.Jestem rownież
bardzo zadowolona z efektow ale niestety nie podobał mi sie oryginalny wzor
twarzy bez wyrazu i sama dołożyłam pare tzw.backstichow żeby uzyskac lepszy
efekt :))).
Za jakis czas wrzuce na swoja stronke na 7ya to zobaczysz( teraz mam gosci i
musze sie nimi glownie zajmowac)
Pozdrawiam
Pusia ( z zielonego jak cykada w Maroku Białegostoku :)))) )

1. Data: 2003-07-28 15:42:09

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pusia napisał:

> [...]
> musze sie nimi glownie zajmowac)
> Pozdrawiam
> Pusia ( z zielonego jak cykada w Maroku Białegostoku :)))) )

Witam. A ja mam takie pytanie z innej beczki odnosnie tych znakow
zodiaku.Czy robicie je na na niebieskiej kanwie czy one maja to tlo
rowniez krzyzykowane ?

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-07-28 17:39:16

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. A ja mam takie pytanie z innej beczki odnosnie tych znakow
> zodiaku.Czy robicie je na na niebieskiej kanwie czy one maja to tlo
> rowniez krzyzykowane ?

Wedlug firmowego wzoru nalezaloby robic na kanwie niebieskiej ale ja nie
znalazłam takiej osiemnastki u nas w miescie wiec robie na kremowej a tło
wykrzyżykuje na błekitno.
Pusia

śliczne obrazki
xxx jarzębina