[szycie] manekin

1. Data: 2003-07-25 19:56:36

Temat: [szycie] manekin
Od: "Jane Grey" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Czy wie ktoś może jak wykonać "odlew" własnej sylwetki do celów wiadomych.
Kiedyś o tym słyszałam. Myślę że warto coś takiego sobie zrobić żeby potem
móc perfekcyjnie dopasować wykrój.

Mój problem to biodra jak dla rozmiaru 42, natomiast "góra" to 36/38. W
związku z tym nawet wykroje z Burdy muszę poprawiać. Jestem początkująca w
szyciu i na razie szyję tylko z prześcieradeł kupionych w taniej odzieży
(naprawdę dobry sposób, polecam), żeby nie niszczyć dobrych materiałów.
Jeśli ktoś ma podobny problem i go rozwiązał to proszę o podpowiedź.

Pozdrawiam,

Jane Grey (Kraków)

1. Data: 2003-07-25 20:50:39

Temat: Re: [szycie] manekin
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (naprawdę dobry sposób, polecam), żeby nie niszczyć dobrych materiałów.
> Jeśli ktoś ma podobny problem i go rozwiązał to proszę o podpowiedź.

Tak, znam ten problem... Ja sobie radze w ten sposób: robię wykrój np. sukienki
na 42, i 38. I potem mniejszy nakładam na większy, i zmniejszam górę od 42 do
38. nie wiem czy zrozumiałaś... W każdym razie wychodzi. kiedys szyłam
dopasowaną sukienke na naramkach, z zaszewkami pionowymi i wyszło w porządku.
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-07-25 21:08:08

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jane Grey <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Hej

(...)

> Czy wie ktoś może jak wykonać "odlew" własnej sylwetki do celów wiadomych.

> Kiedyś o tym słyszałam. Myślę że warto coś takiego sobie zrobić żeby potem

> móc perfekcyjnie dopasować wykrój.

Sa manekiny ze zmiennymi rozmiarami, ktore idealnie sluza do tego celu, ale
one sa na prawde drogie, niestety.

Widzialam cos takiego co opisujesz w starym podreczniku krawiectwa, i
polegalo to zdaje sie na tym, ze na krzyzaku wylepialo sie z masy papierowej
swoja figure. (Wiesz, takie namoczone podarte gazety + klej z maki). Ale czy

ktos to jeszcze robi, nie wiem?

Pozdrawiam,

Anna

malowanie na szkle