malowanie na szkle

1. Data: 2003-07-25 19:49:11

Temat: malowanie na szkle
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

cześć
jestem nowym forumowiczem. Mam na imię Beata. Od 2 lat zajmuję się malowaniem
na szkle. Poszukuję wszystkiego z tym związanego, tzn motywy kwiatowe, witraże,
obrazki dla dzieci itp. Ostatnio zainteresowało mnie bardzo malowanie z natury,
np. bunkry w Gierłoży, zabytkowe kamienice itp.
Jezeli jest ktoś kto ma jakieś ciekawe wzory , byłabym wdzięczna.

Beata

1. Data: 2003-07-28 09:37:49

Temat: Re: malowanie na szkle
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatko, witaj na naszej grupce.
Nie maluję na szkle, ale coś mi się kojarzy, że już była o tym mowa. Może
spróbuj przeczesac w archiwum. Powinno się coś znaleźć.

--
Gratka (Ziemia Lubuska)
"Człowiek nie musi być niezwykle mądry, byle był dobry i dobroć swą

1. Data: 2003-07-28 11:15:11

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np. bunkry w Gierłoży, zabytkowe kamienice itp.
> Jezeli jest ktoś kto ma jakieś ciekawe wzory , byłabym wdzięczna.

Witaj,
moze cos z moich prac cie zainspiruje? Wprawdzie to technika prawie-witrazowa,
ale tez na szkle :).
Pozdrawiam
Dorota
http://republika.pl/antique_deco/gd_deko_gotowe.htm

1. Data: 2003-07-29 18:53:50

Od: "Beata" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota - jestem pod wrażeniem twoich prac. Kiedy ja osiągnę taką technikę??????
Jakich farb używasz , że ci takie cuda wychodzą?????Skąd czerpiesz pomysły i
wzory??? Wszystko z głowy?????
Beata

1. Data: 2003-07-30 05:42:38

Od: "" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
technikę??????
> Jakich farb używasz , że ci takie cuda wychodzą?????Skąd czerpiesz pomysły i

Dzieki za slowa uznania :). Uzywam farb firmy Marabu z linii Fun&Funcy do
Window Color. Sa odpowiedniej gestosci, nie rozlewaja sie i konturowki daja sie
ladnie rozprowadzic. Z tego co wiem niezle sa tez polskie zelki. I duzo tansze.
Pomysly biore z roznych miejsc. Z ksiazek o secesji, z internetu (np.
www.bastelfrau.de), z glowy, ze specjalnych czasopism, ktore przywoze sobie z
Niemiec, podpatruje tez prawdziwe witraze.
Pozdrowienia
Dorota

1. Data: 2003-07-30 20:38:27

Od: "" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda że ja nie znam niemieckiego. Nie moge się połapac na tej stronie :(
Nie mam też takich możliwości zakupu gazetek niemieckich. Pozostaje mi więc
tylko internet...
A jak osiągasz efekt starego (sama nie wiem jak to nazwać) szkła????

Beata

1. Data: 2003-08-02 21:21:45

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.window-color-vorlagen.de/index2.htm - znasz ten link? Po lewej
str. jest Windowcolor, dalej sa rozne grupy wzorow, bardzo podobaja mi sie
te Tiffany.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-08-04 12:39:37

Od: "" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> str. jest Windowcolor, dalej sa rozne grupy wzorow, bardzo podobaja mi sie

O rany! Te z Tiffany to po prostu rewelacja. Mam jeszcze jedne niepomalowane
szklane drzwi :).
Efekt starego szkla osiagam preparatami do tzw. krakelury. Niestety ciezko je u
nas dostac. Wlasciwie to tylko raz mi sie udalo w sklepie dla plastykow.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-08-04 13:22:27

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
je u
> nas dostac. Wlasciwie to tylko raz mi sie udalo w sklepie dla plastykow.

Niestety na malowaniu na szkle sie nie znam, do tej pory mam na sumieniu
tylko window color, ale pomyslalam, ze wlasnie te wzory Ci sie spodobaja.

Pozdrawiam

Monika

1. Data: 2003-08-06 20:51:11

Od: "Skrzacik" <M...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

hi,jestem tu nowa i wlasnie przeczytalam,ze malujesz na szkle z checia jesli
to mozliwe obejzalabym twoje prace, jesli to mozliwe, sama tez interesuje sie
WinColor-em i chetnie wymienilabym sie uwagami na temat tego ciekawego
hobby,apropo tiffany jak chcesz mam wiele wzorow o podobnej tematyce i nie
tylko,podklady pod prawdziwe obrazy i proste wzorki do wyboru i
koloru,wszystkich sama nie pomaluje a jak komus sie moje zbiory przydadza to
super
danka z niemiec
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl