(OT) Czy to jakis wirus?

1. Data: 2003-07-26 17:16:38

Temat: (OT) Czy to jakis wirus?
Od: "gjc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane,
Potrzebuje pomocy a wiem, ze na Was mozna liczyc w kazdej sytuacji.
Od dwoch dni wiekszosc ikonek w moim komputerze zmienila wyglad.
Pliki jpg. maja ikonke Explorera, bit mapy jakies dziwaczne ikonki z
monitorem.
Dodatkowo te ostatnie nie daja sie otworzyc. Pojawia sie okno Quick Time'a a
potem
rysunek przerwanej kliszy filmowej. Co za cholerstwo ?!
Jakis czas temu czyscilam komputer z roznych smieci, dialerow itp. Moze cos
przypadkowo
usunelam? Program antywirusowy niczego nie wykryl :-( a ikonki jak byly, tak
sa "kopniete".
Moze ktoras z Was zetknela sie osobiscie z podobnym problemem?
Pozdrawiam serdecznie
GosiaJC (W-wa)

1. Data: 2003-07-26 19:00:16

Temat: Re: (OT) Czy to jakis wirus?
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kochane,
> [...]
tak
> sa "kopniete".
> Moze ktoras z Was zetknela sie osobiscie z podobnym problemem?

Pewnie masz za dużo folderów i plików na pulpicie albo system jest w jakiś
inny sposób obciążony i głupieje. Klikaj te niewłaściwe ikony prawym
przyciskiem myszy i wybieraj Otwórz za pomocą, a potem Wybierz program. Po
chwili otworzy się okno z listą programów. Zaznacz na dole okna pole Zawsze
używaj tego programu do otwierania tych plików, a potem kliknij właściwy
program. Plik się otworzy, a kiedy go zamkniesz, ten i wszystkie pliki w
systemie tego typu będą miały właściwe ikony. Mnie to się to często zdarza.
Windows jaki jest, każdy widzi... Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2003-07-26 19:29:54

Od: "gjc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
zdarza.
> Windows jaki jest, każdy widzi... Pozdrawiam

Jandulko,
Nic z tego :-( Sprobowalam i ... zadnych efektow.
Zrozpaczona GosiaJC :-((((

1. Data: 2003-07-26 19:41:38

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodatkowo te ostatnie nie daja sie otworzyc. Pojawia sie okno Quick Time'a
jeżeli nie masz filmów w tym to wywal go
ja kiedyś go nieopatrznie ściągnełam , nie wiem do czego mi był potrzebny,
ale miałam wynik podobny do Twojego :-(
i jeszcze jedno jak się na to zdecydujesz to musisz go odinstalować z
programów nie z pulpitu
może pomoże , ale nie ręczę, zobacz, tylko nie bij jak się nie uda
SaNi

1. Data: 2003-07-26 21:04:18

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jandulko,
> Nic z tego :-( Sprobowalam i ... zadnych efektow.
> Zrozpaczona GosiaJC :-((((

Gdyby to była "wina" Quick Time, to po prostu wszystkie pliki graficzne
miałyby jego ikony i otwierałyby się. U mnie z kolei co pewien czas pliki
zmieniają swoje ikony na jakieś inne losowo. Ale zawsze mój sposób skutkuje.
Obawiam się, że lepiej poprosić o pomoc jakiegoś komputerowca.To pewnie
prosta sprawa, ale jeśli się na tym nie znasz , możesz nieźle narozrabiać.
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)
PS. Mogę spytaać w poniedziałek telefonicznie znajomych fachowców. Jeśli się
czegoś dowiem, napiszę

1. Data: 2003-07-26 21:25:32

Od: "gjc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sani" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> SaNi
>
>Dzieki SaNi, ale to raczej nie o to chodzi. Cos jest nie tak ogolnie z moim
kompem.
Wlasnie przed chwila przeskanowalam pliki demonstracyjna wersja programu
antywir., ktory wylapuje tez tzw. dialery i... byla tego cala masa!
Wezwe magika od komputerow i niech on sie martwi.
Pozdrawiam Cie serdecznie
GosiaJC

1. Data: 2003-07-26 21:27:46

Od: "gjc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Jandulka (Warszawa)
> PS. Mogę spytaać w poniedziałek telefonicznie znajomych fachowców. Jeśli

Jandulko,
Nie zawracaj sobie niepotrzebnie glowy.
W poniedzialek zglosze sie po prostu do serwisu, ktory mam niedaleko domu
i niech sie chlopaki mecza.
Dzieki za pomoc!!!
Pozdrowionka
GosiaJC