kamien i dieta

1. Data: 2007-08-23 05:55:53

Temat: kamien i dieta
Od: "debris" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam kamien w przewodach woreczka zolciowego -
niestety wiadomo, ze bedzie potrzebna operacja,
ktora pewnie nastapi do konca tego roku :)

moje proste pytanko - jak i czym sie nalezy zywic
przed i po takiej operacji ... dzieki za jakies
sugestie (byle nie jakies magiczne diety doktorow
weterynarii ;-)

2. Data: 2007-08-24 13:55:37

Temat: Re: kamien i dieta
Od: "gabiL" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "debris" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przed i po takiej operacji ... dzieki za jakies
> sugestie (byle nie jakies magiczne diety doktorow

Po operacji obowiązuje tzw. dieta wątrobowa, czyli żadnych
tłuszczów, smażonego, pieczonego, jajek itp. Zapytaj lekarza, albo
znajdź w internecie. Ja stosowałam przez około 2-3 miesiące, a potem
stopniwo zaczynałam jeść resztę, po pół roku jadłam już wszystko.
Przed jest podobnie. Choć wielkiego doświadczenia nie mam, bo po
drugim ataku wylądowałam na stole ;)
Pozdrawiam i życzę szybkiego pozbycia się woreczka,

Gabi

Operacja przegrody nosa
zapalenie wyrostka robaczkowego
Pęcherzyk pod powieka