kamien na wannie akrylowej

1. Data: 2004-11-15 12:38:24

Temat: kamien na wannie akrylowej
Od: Patsi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
na brzegu wanny akrylowej wzdluz kafli pojawil sie kamien. nie jest to
jeszcze taka gruba zolta warstwa, ale jest i mozna go wyczuc palcami.
zwykle srodki do mycia wanny tego nie usuwaja. chcialam zastosowac cylit
- kamien i rdza, ale nie wiem czy nie poszoruje lub nie "zezre" to wanny
akrylowej. stosowalam ten srodek w wannie blaszanej i zadzialalo swietnie.
czy ktos uzywal tego preparatu do wanny akrylowej? a moze jakis inny
sposob na kamien w akrylowej.

pozdrawiam
patsi

1. Data: 2004-11-15 12:53:17

Temat: Re: kamien na wannie akrylowej
Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patsi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> akrylowej. stosowalam ten srodek w wannie blaszanej i zadzialalo swietnie.
> czy ktos uzywal tego preparatu do wanny akrylowej? a moze jakis inny

Kwasy:
- fosforowy (Cillit K&R to kwas fosforowy)
- octowy
- cytrynowy

będace skladnikami odkamieniaczy NIE reaguja z akrylem.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-15 13:34:08

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.11.2004, o godzinie 13:38:24, Patsi napisał(a):

> [...]
> akrylowej. stosowalam ten srodek w wannie blaszanej i zadzialalo swietnie.
> czy ktos uzywal tego preparatu do wanny akrylowej? a moze jakis inny

Bez obawy. Nie zeżre. Używamy od wieków.

*Habeck*
- Schutzbach

odkurzacz Zelmera
No i doczekałem się :[ zwulkanizowana folia na bramie garażowej
Kuchenka z płytą ceramiczną - ile energii?
ja
Hurtownia AGD