Re: kampania

From: Jaracz <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: kampania
Date: Mon, 23 Nov 2009 16:18:53 -0800

Chiron wrote:
> Kampania antynikotynowa trwa. Kiedyś na tej grupie opowiedziałem, jak
> odwołałem się do- moim zdaniem- naturalnej reakcji człowieka zdrowego
> (mojego syna) na widok pary homo-. Obrzydzenie.
> http://www.youtube.com/watch?v=HjsSVCLxcZ4&feature=p
layer_embedded

> Jeśli ta kampania nie odwołuje się do naturalnego obrzydzenia do par
> homo- to do czego się odwołuje?

Do prymitywnych neandertalow z malym mozgiem i wielka geba ktorzy
beznadziejnie utkneli w stereotypach.
Nie dziel skory na niedzwiedziu. To ze syn jest dzisiaj "zdrowy"
(rozumie nie homoseksualista) nie znaczy, ze nie zrobi cos co zdarzylo
sie juz wiele wiele razy. W wieku srednim, zonaty i dzieciaty nagle
zmieni swoje upodobania seksualne, porzuci rodzine i ozeni sie z jakims
Jasiem, Wojtkiem czy innym Maciejem.
Pomijam juz fakt ze czesto ci ktorzy oficjalnie sa bardzo glosni
przeciw,tak na prawde sa po uszy w tym przeciwko czemu wystepuja.